stratosen_er mamma_ Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Har prøvd å barbere nedentil men etter noen dager begynner d og klø og kommer røde "nupper" i huden...hva gjør jeg feil??? Må jg kjøpe eget skum? Og hvordan får jeg d helt glatt som jg får d på leggene??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Kjøp eget skum og ikke barber mot hårene. Du kan også gni på litt antibac etterpå.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Det er helt normat i førsten, Har du ikke barbert på lenge så er huden mer sart. Blir bedre jo mer du barberer, da herdes huden litt. Barber med hårene først. Eller voks. Bruk lotion etterpå Anonymkode: 3d0aa...f03
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Bruk helt nytt blad. Jeg smører med litt babyolje etterpå Anonymkode: f1f94...f49
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 Det har ALLTID skjedd med meg også. Blir aldri kvitt de røde nuppene og sårt er det også. Tror jeg har prøvd alle bareberskum for kvinner og prøvd div kremer som er ok for der nede etter barbering. Ingenting funker så jeg ga opp rett og slett og heller trimmer. Syns faktisk det er bedre å ha sex når en har litt hår der nede for husker når det gikk en 2 dager etter barbering så var det sårt og det skrapte liksom når en hadde sex 🙈 Anonymkode: 6e21b...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 Og når man bareberer MED håra uansett om bladet er helt nytt eller gammelt så fikk jeg det aldri helt glatt heller, skikkelig irriterende Anonymkode: 6e21b...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 Kjøp denne: https://www.vitusapotek.no/intim%2C-sex-og-lyst/intimvask-og-intimbarbering/veet-sensitive-beauty-styler-/p/937719 Anonymkode: 8b2be...dbc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 Det aller beste, og enkleste, er å kutte ut hele barberinga. Det er det helsemessig fornuftige. Anonymkode: 1447d...975
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det aller beste, og enkleste, er å kutte ut hele barberinga. Det er det helsemessig fornuftige. Anonymkode: 1447d...975 Det kommer jo an på hva man liker best selv da. Er ikke mye pent med stor jungel. Penere når man er velstelt eller helt glatt. Anonymkode: 3d0aa...f03
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2019 Har aldri pleid å barbere men tenkte å prøve nå for å se....vet at d er best å la vere men alltid gøy å prøve noe nytt 😜👌
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp denne: https://www.vitusapotek.no/intim%2C-sex-og-lyst/intimvask-og-intimbarbering/veet-sensitive-beauty-styler-/p/937719 Anonymkode: 8b2be...dbc Har du den, er den god? Anonymkode: f1f94...f49
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du den, er den god? Anonymkode: f1f94...f49 Ja, det har eg. Den er fantastisk!! 😊 Det blir ikke helt glatt, er noen små stubber igjen som kan klø litt. Men jeg liker det ikke helt glatt uansett og stubbene ble jeg vant til. Anonymkode: 8b2be...dbc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #13 Skrevet 17. januar 2019 Jeg har prøvd alt. Løsningen her er ett «godt brukt barberblad». Jeg kan ikke barbere meg med nye blader. Må alltid bruke de på ben og under armer en stund før jeg kan barbere nedentil. Anonymkode: 80d41...e2e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #14 Skrevet 17. januar 2019 Vask godt før og etter med varmt vann. Skarpt rent blad. Barber med hårene for å unngå nupper, mot for glatt. Jeg barberer mot og får aldri nupper om jeg vasker godt før og etter. Anonymkode: 5cc7d...ef6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #15 Skrevet 17. januar 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo an på hva man liker best selv da. Er ikke mye pent med stor jungel. Penere når man er velstelt eller helt glatt. Anonymkode: 3d0aa...f03 Et det ikke noen mellomting mellom jungel og glattbarbert? Hørt om å stusse? Hva som er pent, kan helt klart diskuteres, det finnes det ingen fasit på. Dessuten trumfer helse helt klart utseende. Ikke ser jeg helt poenget med at det skal være så pent, heller. Pent for hvem? Anonymkode: 1447d...975
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #16 Skrevet 17. januar 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det har eg. Den er fantastisk!! 😊 Det blir ikke helt glatt, er noen små stubber igjen som kan klø litt. Men jeg liker det ikke helt glatt uansett og stubbene ble jeg vant til. Anonymkode: 8b2be...dbc Fungerer det som en barbermaskin? Kan man velge å ha litt kort lenge på hårene og, eller er det bare 1 innstilling? Anonymkode: f1f94...f49
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #17 Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Et det ikke noen mellomting mellom jungel og glattbarbert? Hørt om å stusse? Hva som er pent, kan helt klart diskuteres, det finnes det ingen fasit på. Dessuten trumfer helse helt klart utseende. Ikke ser jeg helt poenget med at det skal være så pent, heller. Pent for hvem? Anonymkode: 1447d...975 Det handler vel om å føle seg pen der nede for seg selv og eller for partneren sin. Anonymkode: 6e21b...6bd
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #18 Skrevet 17. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fungerer det som en barbermaskin? Kan man velge å ha litt kort lenge på hårene og, eller er det bare 1 innstilling? Anonymkode: f1f94...f49 Ja, det er en barbermaskin. Det er bare en innstilling, men det følger med en kam hvis du vil ha lengre, men den har jeg aldri brukt. Hvis du vil ha helt glatt, kan du bruke maskinen for å få det kort, og etterpå er det superenkelt å bruke høvelen. 😊 Det følger og med barberhode som du kan bruke på øyenbryna. Jeg prøvde den en gang, og var egentlig fornøyd. Har bare ikke giddet å bruke den flere ganger, siden jeg er fornøyd med bryna som de er. 😊 Anonymkode: 8b2be...dbc
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #19 Skrevet 17. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et det ikke noen mellomting mellom jungel og glattbarbert? Hørt om å stusse? Hva som er pent, kan helt klart diskuteres, det finnes det ingen fasit på. Dessuten trumfer helse helt klart utseende. Ikke ser jeg helt poenget med at det skal være så pent, heller. Pent for hvem? Anonymkode: 1447d...975 Så da barberer du ikke legger heller da? Intinbarbering er jo for en selv og partneren sin. Til HI... jeg vokser meg selv og blir mye glattere og slipper de harde stubbene som vokser ut. Anonymkode: 9e2b9...057
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #20 Skrevet 17. januar 2019 Smør masse honning, ha på over natten. Funker alltid Anonymkode: ddeae...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #21 Skrevet 17. januar 2019 Jeg var plaget med de røde prikkene i tenårene, da jeg startet «intimbarberingskarrieren». Men som ung var jeg ganske mye mer innbitt enn nå, og glattbarbert skulle det være🙈 Husker at jeg og flere venninner brukte dildorens eller antibac og smurte det nybarberte området med det for å få mindre nupper. Nå har jeg barbert med ujevne mellomrom (alt fra daglig den gangen til ukentlig nå) i 20 år. Jeg barberer ikke lenge alt, beholder en trekant foran. Men i hvert fall bruker jeg bare vanlig dusjsåpe som barberskum, og bytter ikke blad mellom hver barbering, skyller bare barberhøvelen godt i glovarmt vann. Får aldri sår hud eller prikker lengre. Etter et år eller tre (husker ikke helt), så er huden herdet, og problemet borte. Anonymkode: 81565...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå