Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Plutselig svarer hun ikke mer på messenger. Ser at hun er aktiv og at hun har lest. Skjønner egentlig ingenting, hvordan responderer man på sånt da? Vi er godt voksne, så hele greia er bare merkelig. En liten del av meg tenker jo at noe kanskje er galt. OK å spørre rett ut om det? Eller bør jeg bare la det være og se hva som skjer? Anonymkode: 329ca...788
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Hvis du har forsøkt flere ganger å snakke normalt til henne/stille henne spørsmål, og hun enda ikke svarer hadde jeg definitivt spurt rett ut. Er ikke vits å sitte og tenke masse på det.. kan du tenke deg noe du kanskje kan ha sagt/gjort da? Anonymkode: 656bc...739
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 La det være hvis du kan.. Anonymkode: 5bd6f...8e1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har forsøkt flere ganger å snakke normalt til henne/stille henne spørsmål, og hun enda ikke svarer hadde jeg definitivt spurt rett ut. Er ikke vits å sitte og tenke masse på det.. kan du tenke deg noe du kanskje kan ha sagt/gjort da? Anonymkode: 656bc...739 Tenkt litt på det, men alt har bare vært som alltid. Lest over alle meldinger om det er noe jeg har sagt, men er bare vanlig skravling om alt og ingenting. Veldig snodig. Anonymkode: 329ca...788
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 hmm.. Har du stilt henne noe spørsmål, sånn at hun "må" svare deg da? Anonymkode: 656bc...739
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 Mennesker som ghoster andre er bare kjekt å få ut av livet sitt. De er feige drittsekker. Anonymkode: 4bed6...74c
Classical Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 Du er ikke den eneste. Jeg har en venninne som er Ã¥ret yngre enn meg og hun igjen har et barn som er Ã¥ret yngre enn mitt barn. Vi bruker Ã¥ ha daglig kontakt og snakke om alt mulig rart, men nÃ¥ svarer hun meg aldri pÃ¥ snappene mine og tar sÃ¥ og si aldri kontakt.Â
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 Jeg er denne andre personen, men de jeg snakker med vet at jeg er ufør pga ulykke og at innimellom har jeg det tøft. Har folk i familien og venner som er dårlige på å svare. Kan du ikke spørre rett ut da ? Om det er noe du har sagt elelr om hun bare er opptatt ? Anonymkode: 6a35c...2cf
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er denne andre personen, men de jeg snakker med vet at jeg er ufør pga ulykke og at innimellom har jeg det tøft. Har folk i familien og venner som er dårlige på å svare. Kan du ikke spørre rett ut da ? Om det er noe du har sagt elelr om hun bare er opptatt ? Anonymkode: 6a35c...2cf Selvfølgelig kan jeg spørre. Litt usikker på om det blir for voldsomt? Hun er i jobb og alt er OK så langt jeg vet. Anonymkode: 329ca...788
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #10 Skrevet 17. januar 2019 Kan hun ha som nyttårsforsett å bruke mye mindre tid på mobilen enn før? Anonymkode: 8f794...2e2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 Det er vell ikke usannsynlig at hun bare synes det blir litt mye hvis dere har kontakt hver dag? Jeg har gode og nære venner, men vi har langt fra kontakt hver dag. Det kan godt gå n uke eller tre uten at det er noe galt. Vi har andre ting som er viktige. Anonymkode: 4eb40...b70
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 Hva med å prøve å ta en telefon eller faktisk gå på besøk? Jeg selv er dritt lei av å skulle ta all kommunikasjon gjennom tommelen. Det tar mye tid og konsentrasjon. Ikke kan jeg tømme oppvaskmaskinen, ikke kan jeg lage middag. Får jeg en telefon derimot, så kan jeg putte en propp i øret og fortsette med det jeg holder på med uten å bli nevneverdig heftet... Anonymkode: e599d...14d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #13 Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er vell ikke usannsynlig at hun bare synes det blir litt mye hvis dere har kontakt hver dag? Jeg har gode og nære venner, men vi har langt fra kontakt hver dag. Det kan godt gå n uke eller tre uten at det er noe galt. Vi har andre ting som er viktige. Anonymkode: 4eb40...b70 Vi har ikke kontakt hver dag. Kan fort gå flere uker mellom en melding. Men nå svarer hun plutselig ikke, selv om hun har lest den. Jeg spør jo bare om hvordan det går med jobb, unger osv. Forventet ikke svar med en gang, er bare litt rart at hun leser meldingen og ikke svarer noe som helst. Anonymkode: 329ca...788
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #14 Skrevet 17. januar 2019 Hun har sikkert en god grunn Anonymkode: 61169...77f
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #15 Skrevet 17. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig kan jeg spørre. Litt usikker på om det blir for voldsomt? Hun er i jobb og alt er OK så langt jeg vet. Anonymkode: 329ca...788 Så derfor kan hun ikke være for travel til å svare? Anonymkode: 81a05...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå