Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Ved å bare spise salat til middag? Eller vi har pasta, kylling og brød/rundstykker ved siden av. Hver gang jeg spiser det så får jeg vondt i magen og diare, lukter skikkelig (unnskyld detaljer). Jeg har irritabel tarm, så jeg vet ikke om det er derfor. Hvis jeg spiser, la oss si, kyllingfile, ris, saus og salat ved siden av blir det ikke sånn. Hvorfor reagerer magen? Flere? Anonymkode: 0f2d8...c2b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Kan være at du ikke tygger maten godt nok. Unngå også å drikke vann annet enn før eller etter middag Anonymkode: e242d...c0e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Syns jeg tygger og tygger jeg..hehe...men jeg drikker vann under måltidet da, kan det gjøre det værre? Blir sånn hvis jeg drikker noe annetog. Takk for svar. Hi Anonymkode: 0f2d8...c2b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Irritabel tarm takler ikke mye grønnsaker. Jeg har cronhs og følger low FODMAP dietten. Mye grønnsaker er vanskelig å fordøye. Legene sa at hvis man er dårlig så kan man spise kylling og ris. Noe av det mildeste for magen. Når du spiser det så spiser du ikke like mye grønnsaker og det blir også «fortynnet» med den andre maten. Anonymkode: ddda2...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå