Gå til innhold

Noen her med MS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var dine symptomer?

Har sittet mye i bil i går og i dag og i dag opplevde jeg et snodig anfall. Plutselig kjente jeg at jeg ble nummen fra litt under halsen og etterhvert hele ansiktet. Det skjedde gradvis men fort. Og hodet føltes ut som at det skulle sprekke. Som om noen var inni hodet mitt og presset det utover. Og så ble jeg nummen i armene også, sånn at jeg ble skikkelig klønete og litt treg. Dette varte i noen timer. Hadde også litt nedsatt følelse i huden. 

For kort tid siden mens jeg satt i sofaen med beina i hvilestilling på puffen, så kjente jeg plutselig en slags nummenhet i beina også. Som om de stivnet til. Og det var litt tregere reaksjon når jeg prøvde å røre på de. Når det gikk over ble jeg kald på føttene og ene leggen, og jeg føler meg stiv når jeg er oppe og går. Hendene er fortsatt litt tunge å bruke. 

Har hatt ryggsmerter i en ukes tid og i går kom det også nakkesmerter som fortsatt er der, og i dag også skuldre. Har hatt kvalme og hodepine i 3 dager, og i går kveld ble jeg liggende med skikkelig influensafølelse, men uten feber. Føler meg litt desorientert, og at ting skjer for fort til at øynene klarer å henge med. 

Anonymkode: 7ce93...f59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt legevakt, jeg opplevde noe av det samme da jeg hadde slag... 

Anonymkode: 766eb...264

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ringt legevakt, jeg opplevde noe av det samme da jeg hadde slag... 

Anonymkode: 766eb...264

Huff, hjerneslag var faktisk min første tanke når det først skjedde, men så leste jeg at ved slag så rammes kun en side. 

Anonymkode: 7ce93...f59

Skrevet

Kan man ikke få slike symptomer ved hjerteinfarkt? Jeg ville ringt legevakt... 

Anonymkode: 402db...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...