Gå til innhold

Leiligheten vår er til salgs og akkurat nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det over 3000 visninger på Finn og passert 300 som har sett på annonsen mellom 2-5 ganger. Det er vel bra??

Huff, første gang jeg skal selge og tallene på Finn sier meg lite i forhold til hva som er normalt

Anonymkode: a8e63...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på alle boliger som legges for salg i området jeg bor og i enkelte området jeg har bodd tidligere. Ikke fordi jeg skal kjøpe, bare fordi jeg er nysgjerrig på markedet og hvordan enkelte hus ser ut inni. Sikkert mange som meg....

Anonymkode: 7fe79...cd6

Skrevet

Salg av hus er nervepirrende! Jeg er nok som anonym over, ser mye på boligannonser på Finn, både her jeg bor nå, der jeg bodde tidligere, om det er spesielle hus, hytter osv. uten noe som helst tanke på å kjøpe. 

Om 3000 er mye eller lite vet jeg ikke. Markedet er vel litt tregt for øyeblikket, men med riktig objekt får man sikkert god pris. Lykke til med salg!

Anonymkode: b6d7e...0b1

Skrevet

Vi solgte for et par mnd siden, og det som er mest interessant er hvor mange som har sett på annonsen mange ganger (+ lagret den). Hvor mange som har sett den én gang sier egentlig ikke så voldsomt mye om hvor mange som er interessert i å kjøpe boligen. Lykke til med salget! 

Anonymkode: d936d...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...