Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Bruken av begrepene "ta av" og "snakke ut" i mediene. Absolutt alt "tar av" for tida - trender, musikk, videoer, oppskrifter ... Og hver bidige gang noen blir intervjuet om noe står det at de "snakker ut", som om det er noe som har knuget dem i lang tid og som de nå endelig lufter. At personene i intervjuet sier tydelig i fra at de ikke ønsker å gå i detaljer, er ingen hindring. Ja, innser at jeg kanskje har litt lite å gjøre, men det irriterer med noe voldsomt! Anonymkode: 4d67b...f78
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Jeg skjønner deg godt. Og for min del kan jeg legge til at alt er eller var vært «en (ofte ‘utrolig’) reise» . Kjempeirriterende! Anonymkode: b0af3...072
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Lite irriterer meg mer enn alt som har vært helt "sinnsykt." Alt fra skiturer til konserter. Folk som bruker det ordet sliter jeg med å ta seriøst. Ordvirus som har spredt seg! Anonymkode: 5ca47...2ce
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Jeg er helt enig. Og legger til «hylles». Anonymkode: 3187e...77f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Klagestorm🙄 "NrK mottok klagestorm etter gårsdagens episode av...." Og så er det 5 skrotinger som har sendt en sutre-mail😂
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Det at alt er "en reise" irriterer meg også. Samme med "takk for at du deler..." Anonymkode: 039d5...3ef
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 Så bra dere ikke er i Aune Sands VIDUNDELIGE omgangskrets, han har virkelig et vidundelig språk med vidundelige kunstneriske metaforer som perler på en snor! Jeg digger han da, må sies! Selv om han har hårtørkle og tshorten med klovn på har grodd fast på kroppen hans. Anonymkode: 6f56f...8c2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Skrevet 16. januar 2019 "Anne- Magda solgte alt hun eide og flyttet til fjells. Her lever hun ut drømmelivet"..,,, "Nå har jeg endelig funnet meg selv, men det har vært en lang reise", sier Anna- Magda betenkt, mens vesle Tassen logrer med halen, hvilende på fanget. Må man virkelig flytte til fjells, eller selge alt? Irritetende! Anonymkode: c6697...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå