Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Hvordan fikk dere time til modningsakupunktur og når er det vanlig å få igangsettelseakupunktur eller hva det heter? 🙈 Er det dyrt? Vondt? Og hvordan gjøres det? Fult av nåler som settes hvor i kroppen? 😊 Anonymkode: 38e41...b7c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Anbefales det å drikke bringebærblad te? Hi. Anonymkode: 38e41...b7c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Både bringebærbladte/kapsler og modningsakupunktur hjelper kun hvis du er moden. Er du umoden er det ymse om noe i det hele tatt hjelper. Det anbefales vel ikke å drikke det, men de sier at de hjelper på modningen. Sex, sex og atter sex er evt det eneste som kan hjelpe dersom du er moden. Babyen kommer når den er klar, vanskelig å vente - ja. Verdt det? - definitivt 😊 Anonymkode: ad22e...13b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Tusen takk for svar. Tenkte litt å begynne på den teen da det kan hjelpe på en bedre og lettere fødsel, var en som fortalte meg, men usikker 🤗 jeg har ingen aning om jeg er moden eller ikke, vet bare at babyen har festet seg godt der nede. Og er det kun jordmor som kan sjekke om man er moden? Off ja veldig vanskelig å vente. Eneste jeg kunne tenkt meg å prøve er kun akupunktur, utenom sex da. Har ikke mye tro på de andre kjerringråda. 🙈 får nok bare smøre seg med tålmodighet 😭😂 Anonymkode: 38e41...b7c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Både bringebærbladte/kapsler og modningsakupunktur hjelper kun hvis du er moden. Er du umoden er det ymse om noe i det hele tatt hjelper. Det anbefales vel ikke å drikke det, men de sier at de hjelper på modningen. Sex, sex og atter sex er evt det eneste som kan hjelpe dersom du er moden. Babyen kommer når den er klar, vanskelig å vente - ja. Verdt det? - definitivt 😊 Anonymkode: ad22e...13b Det er en myte at sex hjelper på modningen. HI: Hvis du ikke er moden, betyr det jo at babyen ikke er klar for å bli født. La den være der den er til fødselen starter naturlig. Å starte modningen vil bare si at din kropp blir fortere klar for fødselen, ikke at babyen blir det. Anonymkode: ddb39...3a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Både bringebærbladte/kapsler og modningsakupunktur hjelper kun hvis du er moden. Er du umoden er det ymse om noe i det hele tatt hjelper. Det anbefales vel ikke å drikke det, men de sier at de hjelper på modningen. Sex, sex og atter sex er evt det eneste som kan hjelpe dersom du er moden. Babyen kommer når den er klar, vanskelig å vente - ja. Verdt det? - definitivt 😊 Anonymkode: ad22e...13b Sex hjelper ikke hvis du er moden, men jeg fikk beskjed fra jordmor at de har forsket litt på det. Det eneste de kan si foreløpig, er at sæden kan hjelpe deg å bli moden. Men er du allerede moden, hjelper det ikke. Anonymkode: a5962...e4d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sex hjelper ikke hvis du er moden, men jeg fikk beskjed fra jordmor at de har forsket litt på det. Det eneste de kan si foreløpig, er at sæden kan hjelpe deg å bli moden. Men er du allerede moden, hjelper det ikke. Anonymkode: a5962...e4d Men da kan orgasmen, som frigjør oxytocin, hjelpe. Hilsen en som også har lest en del om det i studiet. Modningsakupunktur kan fåes hos privat jm, noen jm på hs gir det og på noen fødeavdelinger kan det bestilles time. Sjekk i ditt område. Det gis etter fullgåtte 37uker og utover. Anonymkode: 563c8...52a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da kan orgasmen, som frigjør oxytocin, hjelpe. Hilsen en som også har lest en del om det i studiet. Modningsakupunktur kan fåes hos privat jm, noen jm på hs gir det og på noen fødeavdelinger kan det bestilles time. Sjekk i ditt område. Det gis etter fullgåtte 37uker og utover. Anonymkode: 563c8...52a Du trenger ikke sex for å få orgasme! 😉 Anonymkode: a5962...e4d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Du trenger ikke sex for å få orgasme! 😉 Anonymkode: a5962...e4d Å? Ikke sex med seg selv engang? Bare tenker du på det da eller 😘 Siden du skal være petimeter så skrev jeg jo ikke med hvem... Onanerte selv flere ganger daglig som gravid, aldri vært så kåt. Men om man har med en partner så frigjøres mer oxytocin på bakgrunn av hudkontakt og kos. Anonymkode: 563c8...52a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #10 Skrevet 17. januar 2019 Takk for svar alle sammen. Har fått en time til modningsakupunktur om 1 uke så da får jeg se hvordan det går 🙈 Har ett lite spørsmål til. Den klumpen/følelsen man får når man er lei seg den som ligger i magen og under brystet (trist følelse) vet ikke hva det kalles men Er det noen som får noe alla samme følelse når enn stimulerer brystvortene? Jeg får den følelsen hver gang og det føles ut som jeg skal begynne å gråte. Kjempe teit men så irriterenes. 🙈 Anonymkode: 38e41...b7c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 Jeg prøvde det meste, ingenting hjalp og jeg ble satt igang 10 dager på overtid -.-' Anonymkode: 621af...a64
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen. Har fått en time til modningsakupunktur om 1 uke så da får jeg se hvordan det går 🙈 Har ett lite spørsmål til. Den klumpen/følelsen man får når man er lei seg den som ligger i magen og under brystet (trist følelse) vet ikke hva det kalles men Er det noen som får noe alla samme følelse når enn stimulerer brystvortene? Jeg får den følelsen hver gang og det føles ut som jeg skal begynne å gråte. Kjempe teit men så irriterenes. 🙈 Anonymkode: 38e41...b7c Angst? Modningsakupunktur er det ikke alle som får/tar. Hjalp ingenting hos meg på første, så droppet det på andre.Babyen kommer når den er klar, eller så blir du satt i gang 10 dager over. Anonymkode: c376b...f17
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #13 Skrevet 17. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Angst? Modningsakupunktur er det ikke alle som får/tar. Hjalp ingenting hos meg på første, så droppet det på andre.Babyen kommer når den er klar, eller så blir du satt i gang 10 dager over. Anonymkode: c376b...f17 Okey takk for svar. Angs vet jeg ikke, føler ikke jeg har angst og aner ikke hva jeg skulle hatt angst for. Har hatt den følelsen lenge og før graviditeten også. Men den kommer KUN når jeg eller mannen min stimulerer brystvortene. Det forblir vel ett mysterium kanskje. 🤔 Anonymkode: 38e41...b7c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #14 Skrevet 17. januar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg prøvde det meste, ingenting hjalp og jeg ble satt igang 10 dager på overtid -.-' Anonymkode: 621af...a64 Drit kjedlig da. Ja funker ikke modningsakupunktur på meg så forblir det kun den ene gangen. Har ingen planer om å teste alt av annen kjerringråd. Så får det bare gå sin gang 😩😁 Anonymkode: 38e41...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå