Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg fikk nettopp vite av en lege at jeg kan ha krav på erstatning. Min far slo min stemor mange ganger hvor jeg måtte gå i mellom. Jeg har alltid vært redd for min far da han kan virke truende. Disse opplevelsene har gjort at jeg har slitt hele livet psykisk og påført meg mye smerte. Jeg er idag ikke i stand til å jobbe. Kan jeg søke erstatning som legen sier? Får min far vite det? Anonymkode: ec5c3...8aa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk nettopp vite av en lege at jeg kan ha krav på erstatning. Min far slo min stemor mange ganger hvor jeg måtte gå i mellom. Jeg har alltid vært redd for min far da han kan virke truende. Disse opplevelsene har gjort at jeg har slitt hele livet psykisk og påført meg mye smerte. Jeg er idag ikke i stand til å jobbe. Kan jeg søke erstatning som legen sier? Får min far vite det? Anonymkode: ec5c3...8aa Ja, men det er mulig det ikke er høye beløp det er snakk om. Dersom forholdet har skjedd før 1993 feks er maks utbetaling 130 000. Det er også et års behandlingstid, noe som kan være en belastning. Med det er bare å gå inn på voldsofferestatningens hjemmesider og søke elektronisk Anonymkode: f01d9...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå