Gå til innhold

Endomitriose 16 dpo negativ test


Venterpåmintur

Anbefalte innlegg

Hei! Helt ny her så aner ikke om jeg er på rett sted men prøver meg alikevel :)

har endo som ble påvist da jeg var 19, fyller snart 25. Nå har jeg og samboer bestemt oss for å prøve å få barn, før den siste eggstokken sier natta. Sluttet på p-piller i august og hadde syklus lengde på 31 dager, har siden da hatt syklus lengde på 29 dager i månedene etter. Eggstokk på høyre side ble fjernet for 1,5 år siden, hadde en "tvillingcyste" som satt inni eggstokk og eggleder så den var ikke til å redde. 

nå henger eggstokk nr. 2 fast på baksiden av livmora, og det er en mulighet for at den også er tett grunnet en kraftig infeksjon jeg hadde da jeg var 16. Ble operert og fikk skylt ut infeksjon, men har ingen anelse om det er arrvev eller ikke på venstre side. Det var den gang heldigvis værst på høyre eggstokk, og den er nå uansett borte.

jeg er nå på syklus dag 31, ingen mens men veldig mye stikking nede til venstre. Tok test nå i dag, ikke morgenurin. Test var negativ.

ellers ikke merket noen andre symptomer, verken gravid, eller menslignende. Er det mulig jeg kan være gravid alikevel? 

samboer har 1 barn fra før og vi har søkt om ivf og han tester ok. Så her er det bare jeg som er problematisk. Måtte utsette ivf grunnet en stor baksmell på nyåret med defekt bil. 

lurer på om det er flere som er i samme situasjon både med endo og evt. Negativ test? 

synes alle blir gravide rundt meg, mens jeg sitter her å depper med eggstokken på snei..

Endret av Venterpåmintur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...