Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Som jeg dreit meg ut i dag. Bokstavelig talt. Slapp en smyger i bilen, og det var den typen som lukter så det svir i øyene. Sekunder etter blir jeg stoppet av politiet, og det uttrykket hans når jeg tar ned vinduet! Tipper han kikket i baksete om det lå et lik eller to 😳 Så utrolig ydmykende! Prøvde å trøste meg med at det sikkert ikke var så ille, men etter 20 minutt på rema svei det fortsatt i øynene når jeg satte meg inn i bilen igjen! Fikk i det minste ikke bot da.. Anonymkode: a8981...522
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Takk for latteren! Typisk historie som kunne hendt meg også 🙈🤣😂. Anonymkode: ed34f...2e9
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Ha ha ha !! Vettu! Det der gjorde jeg en dag etter jobb også, slapp en mega fiiiis, holdt den inne hele dagen, også var det kontroll der det aldri er kontroll. Og det var sommeren 😂 Anonymkode: 79492...6ef
MerraSomGår Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Shit! Jeg har gjort verre.. slapp en smyger i bilen og gikk ut. Når jeg gikk inn igjen, stiiiinket det fremdeles. Veldig ekkel distinkt fiselukt. Men det verste var at jeg hadde med meg en mann jeg var på dating-stadiet med meg INN I BILEN!! jeg trodde jeg skulle dø! 🙈🙈🙈
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 57 minutter siden, mirakela skrev: Shit! Jeg har gjort verre.. slapp en smyger i bilen og gikk ut. Når jeg gikk inn igjen, stiiiinket det fremdeles. Veldig ekkel distinkt fiselukt. Men det verste var at jeg hadde med meg en mann jeg var på dating-stadiet med meg INN I BILEN!! jeg trodde jeg skulle dø! 🙈🙈🙈 Haha, den var verre enn min 🙈😂 Anonymkode: a8981...522
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, mirakela skrev: Shit! Jeg har gjort verre.. slapp en smyger i bilen og gikk ut. Når jeg gikk inn igjen, stiiiinket det fremdeles. Veldig ekkel distinkt fiselukt. Men det verste var at jeg hadde med meg en mann jeg var på dating-stadiet med meg INN I BILEN!! jeg trodde jeg skulle dø! 🙈🙈🙈 😂 hvordan gikk det?? Anonymkode: ed34f...2e9
MerraSomGår Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 hvordan gikk det?? Anonymkode: ed34f...2e9 Haha, jeg bare lata som ingenting og det gjorde han også. Gikk no vekk etter en stund heldigvis. 🤪
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 Hahaha, det der er jeg redd for hver gang jeg slipper en smyger i bilen!! Huff, stakkars deg!😂😂 Anonymkode: deaa3...57f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå