Valkyriemamma Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Eg liker veldig godt å ha TVen på i bakgrunnen når eg er heime - noko eg er kvar dag no, pga mammaperm. Men eg har gått tom for serier å sjå på. Det må vera noko som kan rulle og gå, utan at eg treng å følge med. Eg har sett alt av Monsen, Folkeopplysningen, Hva feiler det deg osv. Kom med forslag. Gjerne dokumentarer/reality, men alle forslag mottas med takk. Akkurat no har vi bare NRK, Netflix og YouTube. Men kom gjerne med andre kanaler og. Vi har stoppet mesteparten av streamingtjenestene pga økonomi, men kan bytte ut Netflix med t.d. Sumo. (Vi har AppleTV) 😊
Optatium Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Verdens tøffeste togturer - serie som ligger på NRK. Utrolig fascinerende!
Valkyriemamma Skrevet 15. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2019 13 minutter siden, Optatium skrev: Verdens tøffeste togturer - serie som ligger på NRK. Utrolig fascinerende! Den såg spanandes ut! Skal absolutt skjekkes ut! Takk 😊
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Min «håndarbeids-bakgrunns-serie» nå for tiden er Special victims unit. Anonymkode: 67789...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå