Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Jeg og barnefar har bodd borte fra hverandre i noen år, men har fått kontakten tilbake igjen med tiden. Vi ønsker derfor å flytte sammen igjen, blir dette merkelig for barna? Anonymkode: 7ea9e...bc0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Bare vær sikker på at det er endelig. Dere er fortsatt dere selv, og når hverdagen kommer vil dere dalle tilbake i mange av de samme mønstrene som sist dere bodde sammen. Kommer dere til å takle det? Jeg kjenner to par som skilte seg, bodde fra hverandre ett par år, flyttet sammen igjen. Det gikk vel omentrent ett år i det ene forholdet og to år i det andre, så var de skilt igjen. Jeg mener ungene i begge disse familiene er preget av å måtte være med på skilsmisse nummer to. Anonymkode: 87e0b...014
3 i april Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Jeg syns at dere bør tenke dere skikkelig om, før dere flytter sammen igjen. Har dere gått til samliv terapi? Hverdagen kommer og allt det dere irriterte dere over vil garantert være like irriterende denne gangen. Dere bør ære veldig sikkre, husk at dert bare går ut over barna om dere plutselig finner ut at dere ikke passer sammen allikevel.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Hva får dere til å tro at grunnen(e) til at dere gikk fra hverandre er borte....? Har ikke noen tro på at det går bra å flytte sammen igjen etter at det først har vært slutt. Vet også om noen med barn som flyttet samme igjen etter en stund, og så ble det etter hvert slutt igjen. Ikke noe særlig bra for barna... Anonymkode: 8880c...75c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 Vi har vært gjennom det. Vi har hele veien vært gode venner, meg og barnefar, så vi har jo alltid vært i hverandres liv. Noen år etter at det ble slutt skjønte vi at vi er best sammen, og at vi ville leve sammen. Barna har reagert positivt, og det er deilig både for dem og oss at vi nå har en og samme "base". Årsaken til et brudd før jo vurderes her. I vårt tilfelle er tingen som gjorde det slutt mellom oss forsvunnet, om man kan si det på den måten. Bodd sammen i to år nå, og vi har det fantastisk Anonymkode: 1b84f...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå