Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Min sønn liker veldig lite mat. Men nå har hann fått smaken på Grandiosa. Han spiser 1 til en og en halv Grandiosa alene. Men, han skraper av alt fyll, og spiser ikke "skorpen". Jo da, jeg vet det er rot og gris og alt. Men mitt spm er hvor usunt er det???? Hvor mye kalorier lissom???? Anonymkode: 80bfc...3fa
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Vet ikke hvor mange kalorier det er, men det er i hvert fall null næring 😳 Så temmelig usunt, altså.. Anonymkode: d8990...feb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Jeg vil tippe det blir omtrent som loff. Anonymkode: 235d3...021
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min sønn liker veldig lite mat. Men nå har hann fått smaken på Grandiosa. Han spiser 1 til en og en halv Grandiosa alene. Men, han skraper av alt fyll, og spiser ikke "skorpen". Jo da, jeg vet det er rot og gris og alt. Men mitt spm er hvor usunt er det???? Hvor mye kalorier lissom???? Anonymkode: 80bfc...3fa Det største problemet er neppe kaloriene, men den absolutte mangelen på vitaminer. Dersom avskrapet Grandiosa er alt han spiser, kommer han til å få mangelsykdommer. Anonymkode: 6f4cd...cf7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min sønn liker veldig lite mat. Men nå har hann fått smaken på Grandiosa. Han spiser 1 til en og en halv Grandiosa alene. Men, han skraper av alt fyll, og spiser ikke "skorpen". Jo da, jeg vet det er rot og gris og alt. Men mitt spm er hvor usunt er det???? Hvor mye kalorier lissom???? Anonymkode: 80bfc...3fa Hvor usunt det er? Det er vel det samme som å bare spise loff, og det er jo ikke spesielt sunt Anonymkode: b7fdd...284
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Det er jo ikke kaloriene som er problemet. Det er jo så godt som null næring i det. Jeg ville kutta ut grandiosaen og laget en hjemmelaget pizza med fullkornsbunn, tomatsaus, kjøtt (kjøttdeig, skinke?) og ost. Det er hvertfall litt næring i det. Men om han liker så lite mat at du tyr til grandiosa uten fyll, må jo noe være veldig galt og dere må få hjelp. Kresne barn er vanlig, men et barn kan ikke leve på avskrapa grandiosa. Anonymkode: b9d6a...b9b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Her i huset er vi ikke gjort av penger. Å kjøpe inn Grandiosa for at 1 barn skal skrape av fyll og kun spise bunnen, og i tillegg spise 1 til 1 1/2 Grandiosa hadde vært uaktuelt!!! For ikke å snakke om hvor usunt og næringsfattig det er. Anonymkode: be865...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå