Gå til innhold

Januar 2019


erosrose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei 🙂

Vi er helt nye på dette med å hjelp. Vi skal på utredning på Medicus i Trondheim imorgen, så er veldig spente på hvordan det går 🙂 Vi har vært prøvere i flere år nå, der at vi har fått det til 1 gang, men endte i SA 😕 Så nå skal vi sjekke om det er noe som gjør dette. Så krysser fingrene for at vi snart skal få det til 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2019 den 19.27, Grethe81 skrev:

Hei 🙂

Vi er helt nye på dette med å hjelp. Vi skal på utredning på Medicus i Trondheim imorgen, så er veldig spente på hvordan det går 🙂 Vi har vært prøvere i flere år nå, der at vi har fått det til 1 gang, men endte i SA 😕 Så nå skal vi sjekke om det er noe som gjør dette. Så krysser fingrene for at vi snart skal få det til 🙂

Var gode nyheter å få på Medicus 🙂 Alt såg bra ut både med meg og min mann 🙂 Minuset er jo at vi er det som kalles uforklarlig barnløse 😕 Så hva som gjør at vi ikke får det til, vet vi ikke. Men må si jeg fikk sjokk når legen sa hvor mye det koster i medisiner for ivf 😮 Med vår økonomi, så vet jeg ikke om vi har råd til dette 😕 Så tror vi får fortsette å prøve selv jeg 😉

Lykke til til dere alle andre her inne ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...