Gå til innhold

Feber 8 dag imorg... går dette over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjelder 13 åring som begynte med omgangssyke forigge tirsdag. Sluttet å kaste opp på søndag , men har fortsatt feber dog ikke høyt. (37.1). Det er feber for henne da hun ligger under 37 ellers. Febernedsettende virker ikke. Var hos legen idag som tok crp som var normal og sendte oss hjem. Vi andre har også ligget med omgangssyke men ikke så lenge. 

Jeg blir bekymret for dette. Ny legetime eller avvente? 

Anonymkode: ae7c5...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg bare avventet. Selv om hun har litt forhøyet temperatur i forhold til normalen sin har hun ikke feber og det går mange virus nå som varer en god stund. Folk føler seg pjusk i både en og to uker uten at det er noe galt-galt, det er bare en virus.

Anonymkode: 9cc03...ba5

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om dette?

Er du så bekymret så ringer du vel legen? Man lager ikke tråder her inne hver kveld. 

INGEN HER INNE KAN SVARE DEG. 

Anonymkode: b6b75...bff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gjelder 13 åring som begynte med omgangssyke forigge tirsdag. Sluttet å kaste opp på søndag , men har fortsatt feber dog ikke høyt. (37.1). Det er feber for henne da hun ligger under 37 ellers. Febernedsettende virker ikke. Var hos legen idag som tok crp som var normal og sendte oss hjem. Vi andre har også ligget med omgangssyke men ikke så lenge. 

Jeg blir bekymret for dette. Ny legetime eller avvente? 

Anonymkode: ae7c5...2bb

37,1 er da ikke feber, selv om hun har under 37 til vanlig

Anonymkode: 631f8...b01

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

37,1 er da ikke feber, selv om hun har under 37 til vanlig

Mitt barn ligger normalt på 36,5 - så selv om 37,1 ikke regnes som feber merker i alle fall vi stor forskjell på allmenntilstanden hennes da.

Regner med at det er ganske likt for HIs barn

Anonymkode: 62051...0a9

Skrevet

Du har fått mange svar på Kvinneguiden. Dette er helt normalt, og jenta har ikke feber.

Anonymkode: 28e20...447

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har fått mange svar på Kvinneguiden. Dette er helt normalt, og jenta har ikke feber.

Anonymkode: 28e20...447

Herrejesus. Spammer hun der også. Minst tre tråder her inne fra før også. 

Sykt. 

Anonymkode: b6b75...bff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn ligger normalt på 36,5 - så selv om 37,1 ikke regnes som feber merker i alle fall vi stor forskjell på allmenntilstanden hennes da.

Regner med at det er ganske likt for HIs barn

Anonymkode: 62051...0a9

Det er jo greit, men hi skriver at jenta har feber på 8 dagen, noe hun ikke har

Skrevet

Selvfølgelig virker ikke febernedsettende - 37,1 er ikke feber. Støtter ellers de andres respons..

Anonymkode: 8f6d3...8ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...