Gå til innhold

Trenger noen ekstra tanker her nå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke når jeg fikk mensen sist, vet at jeg tenkte "yes, blir ferdig før juleferien" men husker ikke nøyaktig dato. For vi planlegger jo ikke noe graviditet. 
Det jeg vet er at syklusen min er på 26-28 dager. Jeg vet at jeg fikk mensen den 16 november for det var den dagen vi reiste bort på julebord og det var skikkelig kjipt at mensen kom. 

Hvis jeg regner 28 dager fra den 16 november så er vi på fredag 14 desember. Tror mensen kom onsdag 12 eller torsdag 13, men la oss ta utgangspunkt i 28 dager. Teller vi videre 28 dager så kommer vi til fredag 11 januar. 

Jeg har ikke fått mensen enda 😮 og vi er på 15/1

Jeg har murringer der nede, men de minner ikke om de to foregående graviditetene for da var det enda skarpere smerte. 

Eneste å gjøre er jo å ta en test. Men du og du, dette gjør meg litt skjelven.

 

Anonymkode: 01aad...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter i samme båt selv! Ikm var 9 januar, tatt to tester men de er bare negative og jeg har alltid hatt 28 dagers syklus... Men jeg har ikke murringer, men har vondt i korsryggen, hodepine som kommer og går, småkvalm litt her og der pluss kramper som kommer og går i hver sin side ved livmoren. Og pleier aldri å være sånn føre mensen.

Tok test senest i går, den var negativ, så tenkte å vente ett par dager i håp om at mensen kommer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...