Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Kjenner jeg har så lyst på tvillinger, går det an å få tvillinger gjennom IVF behandling? Setter man da inn to egg? Hvor stor er risikoen i et slikt svangerskap? Anonymkode: 1ad49...6e0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Har forresten ikke barn fra før, og tenker å bare ha to. Men kjekt for de å være like gamle ❤️ Anonymkode: 1ad49...6e0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Du vil ikke få ivf og sette inn to i Norge i hvert fall. Ivf privat er forøvrig dyrt og de setter kun inn to etter mange mislykkede forsøk. Jeg satte inn to, ble gravid med begge, men mistet den ene tidlig. Ingen garanti for å bli gravid, verken med en eller to, eller for å få beholde begge om du blir gravid med to. Anonymkode: 99c3f...8ee
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Du kan få tvillinger fra utlandet hvis du er villig til å adoptere og har en partner. Hvis ikke hjelper det å ha tvillinger i familien. Du kan prøve få et januar barn og prøve bli gravid veldig fort etter da blir de født i samme år 😛 Er ingen garanti for å få tvillinger med IVF og hva gjør du hvis du da får 3-4 ? Anonymkode: 39cac...025
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Du kan først få låne min kolikkbaby en uke,han skriker utallig mange timer i strekk hver eneste kveld og er urolig en del på dagen også. Etter en uke med min baby så hadde du nok fort endret mening om at du ønsker tvillinger Anonymkode: 49d3c...9ac
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan først få låne min kolikkbaby en uke,han skriker utallig mange timer i strekk hver eneste kveld og er urolig en del på dagen også. Etter en uke med min baby så hadde du nok fort endret mening om at du ønsker tvillinger Anonymkode: 49d3c...9ac Lite sannsynlig. Ditt kolikkbarn er da ikke det samme som tvillinger for HI? Anonymkode: faa73...117
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Satte inn 2 embryoer .. første forsøk .. ble tvillinger ... dette var ved privatklinikk .. Anonymkode: d00e0...3a5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg har så lyst på tvillinger, går det an å få tvillinger gjennom IVF behandling? Setter man da inn to egg? Hvor stor er risikoen i et slikt svangerskap? Anonymkode: 1ad49...6e0 Ja det går an. Offentlig vil de ikke sette inn to uten en god grunn. Ønske om tvillinger regnes ikke som en god grunn. Blir du gravid etter å ha fått satt inn to egg mener jeg sjansen for tvillinger er omtrent 10%. Og setter du inn flere (det tror jeg du må utenlands for), risikerer du brått å få flere også. Ikke noe jeg ville satset på altså. Jeg hadde ivf og ble gravid til slutt etter å ha fått satt inn to egg. Det ble ett barn. Anonymkode: 7b1fa...b82
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 Jeg har eneggede tvillinger, var et risikosvangerskap. Invalidiserende bekkenløsning fra 5 mnd. Svangerskapsforgiftning, måtte være på sykehuset 3 uker før KS og 3 uker etter. 5 år etter er hoftene fortsatt veldig smertefulle. Tvillingene sov aldri samtidig før de var 2 år. Vil ikke anbefale få tvillinger. Anonymkode: 57999...902
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du kan først få låne min kolikkbaby en uke,han skriker utallig mange timer i strekk hver eneste kveld og er urolig en del på dagen også. Etter en uke med min baby så hadde du nok fort endret mening om at du ønsker tvillinger Anonymkode: 49d3c...9ac Er ikke alle som blir skremt av det 😛 en vennine var ung mor og fikk en kolikkbaby.. bodde med henne 1 måned for å hjelpe henne da barnefar ikke ville være der for dem Anonymkode: 39cac...025
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 Du kan jo gå for pseudotvillinger hi! Det gjorde jeg, litt over et år mellom de. Føles som tvillinger, men det var hardt slit i flere år! Vil ikke anbefale det egentlig, men fint å se det nære forholdet de har nå og hvor mye glede de har av hverandre. Alltid en bestevenn tilgjengelig å leke med, og krangle med Anonymkode: 09aec...555
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er ikke alle som blir skremt av det 😛 en vennine var ung mor og fikk en kolikkbaby.. bodde med henne 1 måned for å hjelpe henne da barnefar ikke ville være der for dem Anonymkode: 39cac...025 Jeg var skremt vekk fra å ønske en unge til i mange år etter mange tøffe månender med kolikkbaby Anonymkode: 49d3c...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå