Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Min 2åring går i en barnehage med 4 andre barn og 1 voksen! Før så elsket h*n å gå i barnehagen, nå er h*n så redd for ett av de andre barnene og det har blitt til ett mareritt på veldig kort tid! Det går ikke ann å si navnet på barnet uten at mitt barn gråter.. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Burde jeg byte Bhg? Anonymkode: 16f48...924
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Ta det opp med den voksne, og foreldrene hvis du føler deg trygg på det. Ha de prøvd ulike tiltak i bhg? Anonymkode: 50b77...e6b
ulenissen Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Er dette en familiebarnehage? Da hadde jeg byttet til en ordinær barnehage. Er skeptisk til familiebarnehager!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Mitt barn er veldig glad i den voksne! For en periode siden trodde vi det var fordi h*n ville ha den voksne for seg selv! Den voksne har snakket med oss, hun har selv kjøpt leker som mitt barn liker, hun har gått igjennom hva hun blir å prøve for å få det bedre! Vi har vurdert å bytte Bhg, spesielt siden hun må bytte til høsten uansett! Men jeg er redd for at det da blir verre, h*n sliter nå- i en Bhg med 4barn, hvordan tror du ikke det blir i en stor Bhg da! Anonymkode: 16f48...924
Valkyriemamma Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mitt barn er veldig glad i den voksne! For en periode siden trodde vi det var fordi h*n ville ha den voksne for seg selv! Den voksne har snakket med oss, hun har selv kjøpt leker som mitt barn liker, hun har gått igjennom hva hun blir å prøve for å få det bedre! Vi har vurdert å bytte Bhg, spesielt siden hun må bytte til høsten uansett! Men jeg er redd for at det da blir verre, h*n sliter nå- i en Bhg med 4barn, hvordan tror du ikke det blir i en stor Bhg da! Anonymkode: 16f48...924 Større er ikkje nødvendigvis verre. Jo fleire barn, jo større er sjansen for å finne venner. Som lærer er min idealklassr på 15 elever. Då klarer de fleste å finne nokon å vera med, sjølv om det då blir meir bråk og jobb for min del 😊 Eg jobber på ein liten skule, der eg har den største klassen på 17 elever. Den minste klassen er 6 elever. Der må nokon av elevane finne venner i klassane over eller under. Fungere ok i friminuttet, men det blir ensomt i undervisninga. Viss de uansett skal bytte til hausten, kan de like så greitt gjera det no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå