Gå til innhold

Redd i barnehagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 2åring går i en barnehage med 4 andre barn og 1 voksen! Før så elsket h*n å gå i barnehagen, nå er h*n så redd for ett av de andre barnene og det har blitt til ett mareritt på veldig kort tid! Det går ikke ann å si navnet på barnet uten at mitt barn gråter.. har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Burde jeg byte Bhg? 

Anonymkode: 16f48...924

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med den voksne, og foreldrene hvis du føler deg trygg på det. Ha de prøvd ulike tiltak i bhg?

Anonymkode: 50b77...e6b

Skrevet

Er dette en familiebarnehage? Da hadde jeg byttet til en ordinær barnehage. Er skeptisk til familiebarnehager!

Skrevet

Mitt barn er veldig glad i den voksne! For en periode siden trodde vi det var fordi h*n ville ha den voksne for seg selv! Den voksne har snakket med oss, hun har selv kjøpt leker som mitt barn liker, hun har gått igjennom hva hun blir å prøve for å få det bedre! 

Vi har vurdert å bytte Bhg, spesielt siden hun må bytte til høsten uansett! Men jeg er redd for at det da blir verre, h*n sliter nå- i en Bhg med 4barn, hvordan tror du ikke det blir i en stor Bhg da! 

Anonymkode: 16f48...924

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn er veldig glad i den voksne! For en periode siden trodde vi det var fordi h*n ville ha den voksne for seg selv! Den voksne har snakket med oss, hun har selv kjøpt leker som mitt barn liker, hun har gått igjennom hva hun blir å prøve for å få det bedre! 

Vi har vurdert å bytte Bhg, spesielt siden hun må bytte til høsten uansett! Men jeg er redd for at det da blir verre, h*n sliter nå- i en Bhg med 4barn, hvordan tror du ikke det blir i en stor Bhg da! 

Anonymkode: 16f48...924

Større er ikkje nødvendigvis verre. Jo fleire barn, jo større er sjansen for å finne venner. Som lærer er min idealklassr på 15 elever. Då klarer de fleste å finne nokon å vera med, sjølv om det då blir meir bråk og jobb for min del 😊 Eg jobber på ein liten skule, der eg har den største klassen på 17 elever. Den minste klassen er 6 elever. Der må nokon av elevane finne venner i klassane over eller under. Fungere ok i friminuttet, men det blir ensomt i undervisninga.

Viss de uansett skal bytte til hausten, kan de like så greitt gjera det no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...