Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Ser ofte i diskusjoner her, at noen avslutter sine innlegg med: "jeg ser ned på folk som gjør slik som deg" eller lignende. Er det et argument dere syns er passende? For meg så faller hele innlegget i grus, når noen skal prøve å heve seg over andre med slike uttalelser. Kanskje jeg ser ned på de som bruker dette uttrykket Anonymkode: 14dc9...86b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Jeg ser ned på endel type folk. Bruker det aldri i diskusjoner som et argument. Anonymkode: f2b8c...cb5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 Det er helt vanlig å se ned på folk, men det er noe en gjør stille i sitt eget sinn. I det øyeblikket en sier det høyt, har du ødelagt for all argumentasjonen din. Du kan ha vært velformulert med gode og uttenke argument, og jeg kan være 100% enig med deg, men skriv du at du ser ned på andre, rakner alt. Jeg ser ned på folk, som skriver at de ser ned på folk! 🤔 Anonymkode: b5599...b5c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Tror det er et fenomen som i hovedsak er knytta til selvbilde. Balanserte mennesker med et godt selvbilde har ikke behov for å se ned på noen. Også er det selvfølgelig en del evneveike, spesielt her inne, som er så forvirret at de tror de har vunnet en diskusjon hvis de kan parere med «jeg ser ned på sånne som deg». Anonymkode: 71ded...ab5
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Høres ut som en hersketeknikk. Har ikke noen plass i en saklig diskusjon og gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå