Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #1 Skrevet 15. januar 2019 Sønnen min går i 2.klasse å på skolen o forrige har visst nok sett på nyhetene om kidnapping saken og snakket litt om det temaet. Etter det har sønnen min mareritt hver eneste natt om kidnapping! Bør det ikke være opp til foreldrene om barna skal se sånne nyheter? Det er flere foreldre i klassen som sier at barna har hatt mareritt om dette etterpå. Anonymkode: 10992...954
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #2 Skrevet 15. januar 2019 Å forrige uke* Anonymkode: 10992...954
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #3 Skrevet 15. januar 2019 I forrige uke . Sorry har blitt lite søvn de siste nettene pga gjentatte mareritt hos gutten min. Anonymkode: 10992...954
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #4 Skrevet 15. januar 2019 Prøver du å fortelle meg at skolen har vist nyhetssendinger i timen? Anonymkode: c5eb8...33d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #5 Skrevet 15. januar 2019 Jeg hadde KLIKKET om skolen viste nyheter til min 7-åring... Anonymkode: 4e9f1...834
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #6 Skrevet 15. januar 2019 syntes det var et litt rart valg an nyhet å ta opp med 2. klassinger ja. Greit at de har «Nyheter» som tema men velg noe som er tilpasset alderen. Synes det er en alt for stor innviklet sak å ta opp med så små barn. Anonymkode: 52491...d8a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #7 Skrevet 15. januar 2019 Jeg synes det er bra at skolen lærer barna om samfunnet og at de får se nyheter. Det får være grenser for hvor sarte vi skal regne med at barna er. Mareritt noen netter er heller ingen katastrofe. Det er en måte å bearbeide redselen på. Fortell barnet hvor liten faren for at det skal skje med ditt barn er så går nok dette fint over og barnet har lært noe. Anonymkode: e962e...60d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er bra at skolen lærer barna om samfunnet og at de får se nyheter. Det får være grenser for hvor sarte vi skal regne med at barna er. Mareritt noen netter er heller ingen katastrofe. Det er en måte å bearbeide redselen på. Fortell barnet hvor liten faren for at det skal skje med ditt barn er så går nok dette fint over og barnet har lært noe. Anonymkode: e962e...60d Nyheter er ment for voksne. Ikke barn. Man kan lære barn om samfunnet uten å vise nyheter. Anonymkode: c5eb8...33d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nyheter er ment for voksne. Ikke barn. Man kan lære barn om samfunnet uten å vise nyheter. Anonymkode: c5eb8...33d Det kan godt hende de har sett superkort eller andre nyheter beregnet på barn. Det er det vanlige. Anonymkode: e962e...60d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 På skolen her ser de Supernytt, nyheter tilpasset barna. Ikke bare blomster og regnbuer der heller, men viktig informasjon til ungene. Kanskje det er supernytt de har sett på? Anonymkode: 81378...4b7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Prøver du å fortelle meg at skolen har vist nyhetssendinger i timen? Anonymkode: c5eb8...33d Jepp. Anonymkode: 10992...954
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: På skolen her ser de Supernytt, nyheter tilpasset barna. Ikke bare blomster og regnbuer der heller, men viktig informasjon til ungene. Kanskje det er supernytt de har sett på? Anonymkode: 81378...4b7 Ja det kan være du har rett Anonymkode: 10992...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå