Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Hvordan er underlivet? Urinlekkasje? Slapp? Vid? Sexliv? Vurderer nr 5. Men redd det skal ødelegge alt. Har født 4 kids og ingen plager, så er redd ett evt 5 barn ødelegger hele musa😋 er 33 år. Blir vel litt slakkere med årene uansett men... kniper flere ganger daglig. Anonymkode: acc7a...573
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Mamma har født 6 barn, og hun har ikke hatt noen slike plager. Hun mente at jo flere barn, jo lettere er det å føde. Ville noe slikt skjedd, hadde det skjedd ila. de første barna. Men dette er bare hennes mening og erfaring! 😅 Anonymkode: 73223...c53
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mamma har født 6 barn, og hun har ikke hatt noen slike plager. Hun mente at jo flere barn, jo lettere er det å føde. Ville noe slikt skjedd, hadde det skjedd ila. de første barna. Men dette er bare hennes mening og erfaring! 😅 Anonymkode: 73223...c53 Kanskje det er noe i det😊 Har venninner som ikke kan løpe eller hoppe på trampoline fordi de skvetter urin. Jeg hoppet på trampoline bare 6 uker etter fødsel av nr 4 nå i sommer uten problem. Kanskje noen har sterkere bekkenbunn naturlig, har hatt 4 lette fødsler uten komplikasjon, kanskje det også har noe å si? 😊 Hi Anonymkode: acc7a...573
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det er noe i det😊 Har venninner som ikke kan løpe eller hoppe på trampoline fordi de skvetter urin. Jeg hoppet på trampoline bare 6 uker etter fødsel av nr 4 nå i sommer uten problem. Kanskje noen har sterkere bekkenbunn naturlig, har hatt 4 lette fødsler uten komplikasjon, kanskje det også har noe å si? 😊 Hi Anonymkode: acc7a...573 Jeg håper hvertfall det! Og jeg håper det er arvelig! 😅 Jeg har fått ett barn så langt, men har planer om mange flere! (Erna vil bli fornøyd med meg, og hun er nok absolutt fornøyd med deg 🤣) Anonymkode: 73223...c53
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg håper hvertfall det! Og jeg håper det er arvelig! 😅 Jeg har fått ett barn så langt, men har planer om mange flere! (Erna vil bli fornøyd med meg, og hun er nok absolutt fornøyd med deg 🤣) Anonymkode: 73223...c53 Haha 😂 vi har ikke helt bestemt oss enda da😋 øver for det meste😅🤩 Hi Anonymkode: acc7a...573
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Haha 😂 vi har ikke helt bestemt oss enda da😋 øver for det meste😅🤩 Hi Anonymkode: acc7a...573 Haha 🤣🤣🤣 Det er gøy å øve! Og husk; øvelse gjør mester! 😅 Anonymkode: 73223...c53
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Mamma har født 6 barn. Alle enkle fødsler. Babyen er ute på 15 min, 0 smerter , sminka på plass og håret perfekt 😂 Har vært med på to av fødslene. Hjem dagen etter. Helst damme dag.. Aldri hørt at hun har noen plager i etterkant. Anonymkode: de928...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #8 Skrevet 15. januar 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det er noe i det😊 Har venninner som ikke kan løpe eller hoppe på trampoline fordi de skvetter urin. Jeg hoppet på trampoline bare 6 uker etter fødsel av nr 4 nå i sommer uten problem. Kanskje noen har sterkere bekkenbunn naturlig, har hatt 4 lette fødsler uten komplikasjon, kanskje det også har noe å si? 😊 Hi Anonymkode: acc7a...573 Hvis man skvetter urin har man vært for dårlig til å ta knipeøvelser, altså trene bekkenbunnen. Bekkenbunnen blir utsatt for stort press under graviditet og fødsel så det er meget viktig å trene bekkenbunnen mens man er gravid og etter fødselen Anonymkode: bf2c0...a77
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #9 Skrevet 15. januar 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Mamma har født 6 barn, og hun har ikke hatt noen slike plager. Hun mente at jo flere barn, jo lettere er det å føde. Ville noe slikt skjedd, hadde det skjedd ila. de første barna. Men dette er bare hennes mening og erfaring! 😅 Anonymkode: 73223...c53 HI sier klart i overskriften at hun kun vil høre fra dem som har født mellom ett og fem barn. Anonymkode: 2376b...7ce
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #10 Skrevet 15. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI sier klart i overskriften at hun kun vil høre fra dem som har født mellom ett og fem barn. Anonymkode: 2376b...7ce Det er alltid en...🙄 Anonymkode: ce809...6c8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #11 Skrevet 15. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er alltid en...🙄 Anonymkode: ce809...6c8 Hvis hun var interessert i å høre fra dem som hadde født flere enn fem barn, hadde hun vel skrevet det? Men hun vurderer jo den femte, så da er det vel uinteressant hvor vid man blir av seks? Anonymkode: 2376b...7ce
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI sier klart i overskriften at hun kun vil høre fra dem som har født mellom ett og fem barn. Anonymkode: 2376b...7ce Jeg tenkte det var så nærliggende at jeg kunne dele mamma sine erfaringer. Ett barn fra eller til gjør vel ikke noe! 😊 Anonymkode: 73223...c53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #13 Skrevet 15. januar 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI sier klart i overskriften at hun kun vil høre fra dem som har født mellom ett og fem barn. Anonymkode: 2376b...7ce Alikevel så har hi svart henne, så hun har tydeligvis ikke noe i mot det. Så hvorfor bryr du deg? Anonymkode: fcc6e...8af
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #14 Skrevet 15. januar 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte det var så nærliggende at jeg kunne dele mamma sine erfaringer. Ett barn fra eller til gjør vel ikke noe! 😊 Anonymkode: 73223...c53 Selvsagt gjør det noe. Hvis man vurderer et femte barn og lurer på hvilke belastninger det kan ha på kroppen, så er det jo uinteressant hvor store belastningene er etter flere enn fem barn. Blir som å spørre: "Hvor høy er pulsen din etter 100 meter spurt?" og få som svar hvor høy puls noen har etter å ha løpt 1000 meter. Anonymkode: 2376b...7ce
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #15 Skrevet 15. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alikevel så har hi svart henne, så hun har tydeligvis ikke noe i mot det. Så hvorfor bryr du deg? Anonymkode: fcc6e...8af Fordi hun ikke svarer på det hun blir spurt om! Anonymkode: 2376b...7ce
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #16 Skrevet 15. januar 2019 La meg omformulere overskriften da... Dere som har født flere enn 5 barn?? Kan og få erfaring fra de som har født mindre og😋 Hi Anonymkode: acc7a...573
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #17 Skrevet 15. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi hun ikke svarer på det hun blir spurt om! Anonymkode: 2376b...7ce Men det har ikke du noe med, jeg kan ikke se at du heller har svart på spørmålet til hi. I stedet så velger du å ødelegge hi sin tråd med å leke forumpoliti, godt jobba 🙄 Anonymkode: fcc6e...8af
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #18 Skrevet 15. januar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Mamma har født 6 barn, og hun har ikke hatt noen slike plager. Hun mente at jo flere barn, jo lettere er det å føde. Ville noe slikt skjedd, hadde det skjedd ila. de første barna. Men dette er bare hennes mening og erfaring! 😅 Anonymkode: 73223...c53 Synes det er merkelig eller morsomt eller et eller annet at du vet så mye om din mors underliv og sexliv..... Anonymkode: 572db...cb0
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #19 Skrevet 15. januar 2019 Det morsomme nå er at denne tråden har blitt kuppet, og handler hvertfall inne om det hi spurte om! 🤣 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er merkelig eller morsomt eller et eller annet at du vet så mye om din mors underliv og sexliv..... Anonymkode: 572db...cb0 Og for å svare deg: Alt jeg vet om mamma sitt sexliv, er at hun har hatt det seks ganger! Seks fødsler = seks runder i høyet! Og pga de seks fødslene, snakket jeg endel med henne før jeg fikk mitt første barn. Det er derfor jeg vet det jeg vet! 😅 Anonymkode: 73223...c53
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #20 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis hun var interessert i å høre fra dem som hadde født flere enn fem barn, hadde hun vel skrevet det? Men hun vurderer jo den femte, så da er det vel uinteressant hvor vid man blir av seks? Anonymkode: 2376b...7ce Hmmm. Om man har født seks barn, har man vel vært gjennom fødsel nr fem også? Og har erfaring å dele fra det. Eller hva sier du? Anonymkode: a6ff9...a49
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #21 Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: HI sier klart i overskriften at hun kun vil høre fra dem som har født mellom ett og fem barn. Anonymkode: 2376b...7ce Vil tro at informasjonen om at det går strålende når man har født 6 barn, så går det nok bra med 5. mann er innafor 😉 Anonymkode: de928...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #22 Skrevet 15. januar 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er merkelig eller morsomt eller et eller annet at du vet så mye om din mors underliv og sexliv..... Anonymkode: 572db...cb0 Du klager på andre som ikke svarer på spørsmålet, også gnåler du i vei om alt mulig annet selv ! 😆😂 raring Anonymkode: de928...dd1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #23 Skrevet 15. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du klager på andre som ikke svarer på spørsmålet, også gnåler du i vei om alt mulig annet selv ! 😆😂 raring Anonymkode: de928...dd1 Jeg svarte ikke HI Anonymkode: 572db...cb0
sug lut Skrevet 15. januar 2019 #24 Skrevet 15. januar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi hun ikke svarer på det hun blir spurt om! Anonymkode: 2376b...7ce Du er ufrivillig fryktelig lett å le av.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #25 Skrevet 15. januar 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det morsomme nå er at denne tråden har blitt kuppet, og handler hvertfall inne om det hi spurte om! 🤣 Og for å svare deg: Alt jeg vet om mamma sitt sexliv, er at hun har hatt det seks ganger! Seks fødsler = seks runder i høyet! Og pga de seks fødslene, snakket jeg endel med henne før jeg fikk mitt første barn. Det er derfor jeg vet det jeg vet! 😅 Anonymkode: 73223...c53 Jeg måtte bare kommentere det litt😂 skjønte hva du mente altså. Anonymkode: 572db...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå