Gå til innhold

Desentralisert lærerutdanning, noen som tar det her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om lærerdrømmen skal gå i oppfyllelse, er desentralisert lærerutdanning eneste måte å gjennomføre det på. Hvor langt unna bor du skolen? For min del er det snakk om 30 mil, med samlinger 6 ggr i året 😬 er det gjennomførbart med to barn i småskolen?! Hadde håpet jeg skulle få jobbet et par dager i uken også, er nødt til det for å få ting til å gå rundt:) vil gjerne høre erfaringer!:):)

Anonymkode: d6ae1...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer fulltid lærerutdanning nettbasert. Antall samlinger varierer ut ifra hvilke fag jeg velger. Så lenge du har noen som kan passe barna når det er samlinger vil jeg absolutt si det er gjennomførbart, ja. Vet at mange jobber i tillegg til utdanningen og at det går fint, men det er gjerne de som ikke har egne barn. Jeg har barn og har valgt å ikke jobbe før nå, mitt siste år, da de tre første har vært veldig hektiske. I tillegg vil du jo ikke få jobbet i noen av praksisperiodene. Men er du strukturert og har god hjelp med barna (helst en samboer?) går det nok helt fint. 

Anonymkode: 763c4...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også nettstudent. Har 4 barn og har jobbet litt som ringevikar (1-2 dager i uka)

jeg går fulltid og hopper over på master til høsten. Merker det røyner på i eksamensperiodene, men det er verdt det. 

 

Anonymkode: dd3fe...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...