Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Altså, om kollegaen din kom på jobb med ganske kraftige blåmerker på ene overarmen.. 3 på rad loddrett og ett ved siden (ser klart ut som noen har tatt veldig hardt i armen) hvordan ville du reagert? Ville du sagt noe? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 44b08...d04
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 "Oj, det var noen heftige blåmerker". Anonymkode: 557f6...af5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Jeg hadde nok spurt hva som hadde skjedd, og litt avhengig av hvem det var så hadde jeg dessverre tenkt at noen hadde kløpet henne/han. Men blåmerker på en arm kan jo enkelt skjules, så om det ikke ble gjort hadde jeg tenkt at det nok bare hadde vært et uhell. Jeg har selv gått på jobb med en saftig blåveis som ikke hadde noe med mishandling å gjøre. Anonymkode: 578e4...ae1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Hadde spurt hva som har skjedd. Vi er gode venner på jobb og snakker om det aller meste. Anonymkode: 438a4...62a
litekreativtbrukernavn Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Hadde spurt Går det bra med deg, og vært forberedt på både den høflige varianten og evt helt ærlige varianten svar. Da har du i allfall vist at du ser personen, hvis noe skulle være galt.
Superdolly Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 Der jeg jobber er det kjølig inne, så hvis noen kom med korte ermer og viste fram slike blåmerker ville jeg tenkt at det var fordi de ville at vi skulle se det, eller i hvert fall at de ikke brydde seg om å skjule det, så jeg hadde nok spurt om det gikk bra med henne/ham, og hva som hadde skjedd.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Siden det er kollegaen din så bør du kjenne henne såpass at du kan spør om alt er bra med hun? Så ja jeg ville ha spurt hadde det vært min kollega. Bedre å spør en gang for mye enn å la vær og om det viser seg i senere tid at personen er blitt utsatt for vold hjemme og du sa ingenting den gang du så merkene. Anonymkode: 2d8eb...4a7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 Har selv hatt slike flere ganger. Stort sett fikk jeg de på jobb, av en elev som rett som det var «kløp seg fast». Tenkte aldri på å skjule det, da det var slikt som kunne skje. En dag vi var i familieselskap spurte svigerinna mi rett ut om det var mannen. Hun ga seg ikke, og var veldig intens, hun VILLE liksom skylde det på mannen. Mannen ble veldig utilpass, stakkar. Etter det har jeg nok vært mer bevisst på å skjule slikt. Er ikke lenger i barneskole nå, så lenge siden sist gang jeg hadde😉. Dersom du lurer, spør henne! Men ville nok ikke spurt i plenum, spør om dere er på tomannshånd! Anonymkode: c1cb4...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå