Gjest MrsGrey Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Jeg er så sliten, møkk lei og lei meg, så jeg trenger noe å smile/le av! 😳
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Jeg har også en elendig dag i dag, så har ikke så mye å komme med. Når dagene er slik er mitt beste tips å bare akseptere at det er slik, ikke stritte for mye mot, for da blir man gjerne mer oppmerksom på alt som ikke fungerer. Slipper jeg stresset rundt det som er galt og som jeg ikke kan endre i dag, da får jeg det som regel også lettere. Ny og - forhåpentligvis - bedre dag i morgen Anonymkode: b0bdf...a02
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Gullkorn: Bestefar kalte barnebarn for et sjarmtroll, og fikk til svar; "nehei! DU er et sjarmtroll!!!😡" Det eneste barnebarnet hørde, var "troll" 😅 Anonymkode: 753bc...e7d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Den søte gutten (5) i bhg som skulle forklare at bestemoren bodde i en leilighet. «Hun bor liksom ikke i et hus, men liksom i et stort bygg med masse folk. Men hun bor alene der hun bor...!?» Jeg «mener du leilighet?» Han «ja! Det er derfor hun heter Laila!» 😉 Anonymkode: fc940...778
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Min nevø ventet på at oldemor skulle sette boller og saft på bordet, hun tasser rundt og ordner . Han snur seg til meg og sier; det er ikke så mye fart i ho 😅 min mellomste spurte om oldemor døde mens hun lagde mat, jeg sa nei og hun pustet lettet ut og sa; det var bra ! Ellers hadde ho fått hodet oppi suppa😆🙈 Anonymkode: 157ab...12f
Lille krøll Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 Hadde trening med 2-5 åringer. Alle foreldre satt og så på. Lite og intimt lokale. Vi skulle stupe kråke. Jeg spurte om noen trengte hjelp. Jonas (3) rekker opp hånden og sier med høy og klar stemme: en gang så jeg mamma og pappa ha brytekamp. Nakne. Mamman på benken sank sammen langsomt, relativt rød i ansiktet 😃
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Storebror (3) om lillesøster (1) (han fulgte med på bleieskift): "Huff og huff stakkars jenter, de har ikke en tiss, de har bare en laaaang rumpe" 😂 Anonymkode: e5e34...35e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 Dattera mi satt å spiste middag, vi hadde skinkegrateng med broccoli. Tipper ho var ca 2,5 år gammel da. (Ho startet tidlig å prate å prate og har hatt et helt vanvittig ordforråd i forhold til alder fra ho var 1,5år og alltid vært litt veslevoksen av seg) «Du mamma, altså jeg liker ikke busker til middag jeg» Anonymkode: 7b93f...6ba
LME1001 Skrevet 14. januar 2019 #10 Skrevet 14. januar 2019 Gullkorn fra min mann som ikke mestrer ordtak eller andre satte fraser. Han er norsk, men blander stadig og synes det er gøy å irritere meg med det. Vi ligger i sengen og skal sove. Han spør om jeg gidder reise meg og åpne vinduet, siden jeg «er så lett på tråden». 😂 «Lett på FOTEN!» knegger jeg tilbake 😆
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #11 Skrevet 14. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Den søte gutten (5) i bhg som skulle forklare at bestemoren bodde i en leilighet. «Hun bor liksom ikke i et hus, men liksom i et stort bygg med masse folk. Men hun bor alene der hun bor...!?» Jeg «mener du leilighet?» Han «ja! Det er derfor hun heter Laila!» 😉 Anonymkode: fc940...778 Herlig 😍 Anonymkode: 2615a...cf8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2019 #12 Skrevet 15. januar 2019 11 timer siden, Lille krøll skrev: Hadde trening med 2-5 åringer. Alle foreldre satt og så på. Lite og intimt lokale. Vi skulle stupe kråke. Jeg spurte om noen trengte hjelp. Jonas (3) rekker opp hånden og sier med høy og klar stemme: en gang så jeg mamma og pappa ha brytekamp. Nakne. Mamman på benken sank sammen langsomt, relativt rød i ansiktet 😃 Nå lo jeg høyt!!! Anonymkode: f4c76...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå