Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Ser at minstemor er født inn i all verdens leker etter storesøster. Men vi har små soverom og ikke lekerom. Trenger hjelp med innredning 😅😅😅 Anonymkode: 65b1b...0a3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Sett 90% av lekene i boden. En skuff under sengen med noen leker fungerer godt. Innimellom tar du bort noe av det hun leker lite med og tar frem noe annet fra boden. Anonymkode: 89a29...20b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #3 Skrevet 14. januar 2019 Ja jeg tenkte på at dette må være løsningen. Eldste har d største rommet. Hun er 10år. Vi har lurt på å bytte men hun bruker rommet mye sammen med venner. Anonymkode: 65b1b...0a3
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Sjekk Ikea, de har mange løsninger for små rom. Her har jentene mine skuffer under senga, pluss hyller over senga. Man kan også kjøpe større skap til å ha over senga, som overskap på kjøkkenet bare at de henger over senga... Du kan også kjøpe skap som ikke er så dype, til å ha langs veggen. Mine jenter har disse skapene med skapdører på også noen uten for å kunne pynte litt. Det er egentlig overskap, men vi har satt føtter på dem, og rosa dører (men du kan velge hvilke farger du vil, eller ha hvite dører med fargede knotter) så hos oss står de på gulvet. https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49276747/ Anonymkode: bd069...b7e
the amazing spidermamma Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Jeg synes også det er en god ide å sette vekk en god del av lekene for å bytte dem ut senere. Fin aktivitet på en kjedelig søndag å hente frem leker hun ikke har sett på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå