Kaffekjerring Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Jeg beklager så meget den dårlige tittelen, men jeg kom ikke på bedre. Vi har ei jente på 2 år som trenger ny bilstol. Hun har en Britax Maxway mener jeg og vi er på jakt etter en ny til henne. Lang jente, så ønsker en med god benplass bakovervendt. Men det må gjerne være en stol vi kan snu etterhvert. Lillebroren på snart ett år skal trolig overta den hun har i dag. Noen som har forslag? Mener å ha lest om noen her inne som jeg ikke husker navnet på. Kan være vi kjøper nye til begge to. Det er selvfølgelig en fordel om de ikke tar kjempemye plass, vi har en S-Max å plassere de i så plassen burde ikke være det aller største problemet. Vi ønsker å prøve noe annet enn Britax.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 Bilstoler som kan snus er frarådet. Framovervendt i 5 pkt sele vil gi barnet store skader i en ev kollisjon. Og når barnet skal bruke bilens 3 pkt anbefales en stol ment til kun det formålet(ikke kombistol) Du kan se på Klippan Century og Axkd minikid, Det er stoler som varer lenge bakovervendt. Eller har Britax kommet med en ny versjon av Max Way, Max Way plus, den skal vare lenger enn den gamle. Anonymkode: 2315a...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå