Gå til innhold

Dere som skal på charterferie til sommeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså i skoleferien , har dere bestillt enda?. Og til dere som er drevne på charter ; pleier det å være ett tidspunkt det lønner seg å ha bestillt før ? ( før vinterferien feks) . Og til dere som venter til nærmere sommeren; er det lett å finne noe bra da? Og hvor mye pleier dere å spare på å vente? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal jeg ha is i magen og vente til feriepengene kommer, siden det ikke er så nøye på hvor vi skal. Ellers bestiller vi enten i juni eller oktober for å få best pris dit hvor vi reiser året etter.

Anonymkode: 3c816...1a6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I år skal jeg ha is i magen og vente til feriepengene kommer, siden det ikke er så nøye på hvor vi skal. Ellers bestiller vi enten i juni eller oktober for å få best pris dit hvor vi reiser året etter.

Anonymkode: 3c816...1a6

Vanligvis såpass tidlig altså.... blir spennende å se om dere finner noen godbiter til en god pris da😊

Skrevet

Har vært på charterferie to ganger og da har vi bestilt rundt vinterferien. Men da har vi reist med  småunger, og det har vært viktig for oss å vite at vi får er sted med barnebasseng, restaurant på hotellet, lekeplass, min. 2 roms leilighet osv.

i år er barna blitt så store at vi prøver oss på noe annet enn charter :)

Anonymkode: 815a3...9fc

Skrevet

Vi har aldri reist på charter om sommeren, men vi pleier å gjøre det i vinterferien. Da bestiller vi gjerne på denne tiden, noen ganger  litt før og noen ganger litt senere. Det pleier å være greit, selv om det er noen steder det er fult.

Anonymkode: 63812...1f5

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har aldri reist på charter om sommeren, men vi pleier å gjøre det i vinterferien. Da bestiller vi gjerne på denne tiden, noen ganger  litt før og noen ganger litt senere. Det pleier å være greit, selv om det er noen steder det er fult.

Vi tester charter i år da ungene gjerne ville det. Vi pleier å fly med rutefly ellers. Nå blir det tradisjonell charter med all INK . 

Skrevet
12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi tester charter i år da ungene gjerne ville det. Vi pleier å fly med rutefly ellers. Nå blir det tradisjonell charter med all INK . 

Det har jeg fått med meg.

Skrevet

Litt forskjellig, noen ganger har vi bestilt ett år i forveien (som feks Mauritius) andre ganger rett før avreise (meldt pøsregn rett før høstferien og vi skulle egentlig på hytta, men valgte Hellas i stedet). Akkurat som de andre feriene vi har. 

Anonymkode: d2268...129

Skrevet

Bestilte til høstferien for en uke siden.

Anonymkode: f9b9d...cb2

Skrevet

Vi bestilte i jula og skal reise i juli. Da var det allerede ganske fullt, men det er pga liten flyplass med kun en avgang i uka.

Anonymkode: 86b28...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...