mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. januar 2019 #1 Skrevet 14. januar 2019 Altså i skoleferien , har dere bestillt enda?. Og til dere som er drevne på charter ; pleier det å være ett tidspunkt det lønner seg å ha bestillt før ? ( før vinterferien feks) . Og til dere som venter til nærmere sommeren; er det lett å finne noe bra da? Og hvor mye pleier dere å spare på å vente?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #2 Skrevet 14. januar 2019 I år skal jeg ha is i magen og vente til feriepengene kommer, siden det ikke er så nøye på hvor vi skal. Ellers bestiller vi enten i juni eller oktober for å få best pris dit hvor vi reiser året etter. Anonymkode: 3c816...1a6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: I år skal jeg ha is i magen og vente til feriepengene kommer, siden det ikke er så nøye på hvor vi skal. Ellers bestiller vi enten i juni eller oktober for å få best pris dit hvor vi reiser året etter. Anonymkode: 3c816...1a6 Vanligvis såpass tidlig altså.... blir spennende å se om dere finner noen godbiter til en god pris da😊
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Har vært på charterferie to ganger og da har vi bestilt rundt vinterferien. Men da har vi reist med småunger, og det har vært viktig for oss å vite at vi får er sted med barnebasseng, restaurant på hotellet, lekeplass, min. 2 roms leilighet osv. i år er barna blitt så store at vi prøver oss på noe annet enn charter Anonymkode: 815a3...9fc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Vi har aldri reist på charter om sommeren, men vi pleier å gjøre det i vinterferien. Da bestiller vi gjerne på denne tiden, noen ganger litt før og noen ganger litt senere. Det pleier å være greit, selv om det er noen steder det er fult. Anonymkode: 63812...1f5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har aldri reist på charter om sommeren, men vi pleier å gjøre det i vinterferien. Da bestiller vi gjerne på denne tiden, noen ganger litt før og noen ganger litt senere. Det pleier å være greit, selv om det er noen steder det er fult. Anonymkode: 63812...1f5 Vi tester charter i år da ungene gjerne ville det. Vi pleier å fly med rutefly ellers. Nå blir det tradisjonell charter med all INK .
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi tester charter i år da ungene gjerne ville det. Vi pleier å fly med rutefly ellers. Nå blir det tradisjonell charter med all INK . Det har jeg fått med meg. Anonymkode: 63812...1f5
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 Litt forskjellig, noen ganger har vi bestilt ett år i forveien (som feks Mauritius) andre ganger rett før avreise (meldt pøsregn rett før høstferien og vi skulle egentlig på hytta, men valgte Hellas i stedet). Akkurat som de andre feriene vi har. Anonymkode: d2268...129
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #9 Skrevet 14. januar 2019 Bestilte til høstferien for en uke siden. Anonymkode: f9b9d...cb2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #10 Skrevet 14. januar 2019 Vi bestilte i jula og skal reise i juli. Da var det allerede ganske fullt, men det er pga liten flyplass med kun en avgang i uka. Anonymkode: 86b28...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå