Gå til innhold

Forsinket bursdagsfest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gar en gutt som fyller år i juleferien. Han har feiret med familien, men skal ha klassebursdag.

Det går slag i slag i starten av året nå, og vi får ikke feiret før i februar. Det er helt greit for han, men er det veldig rart å feire så lenge etter?

Vi hadde klart å ta en liten feiring med nærmeste venner før februar, men han vil gjerne invitere hele klassen.

Jeg syns også at det er fint å få invitert alle, da jeg merker at mange har sluttet med det (6. klasse). Både for klassemiljøet, men også forsider kanskje er en og annen som ikke har blitt invitert i så mange bursdager mår det har blitt mindre av «invitere alle» bursdagene..

Hva tenker dere? 

Anonymkode: eb771...37c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er noe problem i det hele tatt, kjør på :)

Anonymkode: b9c6a...298

Skrevet

Det går helt fint. Jeg har bursdag i slutten av juli, og det ene året feiret jeg klassebursdag rett etter påske! 😅 

Anonymkode: 755cc...2ad

Skrevet

Jeg har bursdag i juli og feiret enten før skolen sluttet eller etter skolen starter opp igjen 

Anonymkode: b8451...03c

Skrevet

Hvorfor det? Har en som insisterte på hageparty jeg, bursdag rett før jul. Vi tyvstarta den bursdagen en god del for å si det slik :)

Anonymkode: 952fb...935

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi gar en gutt som fyller år i juleferien. Han har feiret med familien, men skal ha klassebursdag.

Det går slag i slag i starten av året nå, og vi får ikke feiret før i februar. Det er helt greit for han, men er det veldig rart å feire så lenge etter?

Vi hadde klart å ta en liten feiring med nærmeste venner før februar, men han vil gjerne invitere hele klassen.

Jeg syns også at det er fint å få invitert alle, da jeg merker at mange har sluttet med det (6. klasse). Både for klassemiljøet, men også forsider kanskje er en og annen som ikke har blitt invitert i så mange bursdager mår det har blitt mindre av «invitere alle» bursdagene..

Hva tenker dere? 

Anonymkode: eb771...37c

Jeg har ei frøken som er født 28. desember, hun ble i 11 nå. Vi hadde hennes klassebursdag i går og det er det vi synes er passe. Jeg prøver å ikke la det gå lengre enn dette.

Anonymkode: 4ec8a...8f1

Skrevet

Null problem. Barna blir jo bare glade for å bli bedt i bursdag, og er barna glade, så er vi glade. ;)

Anonymkode: ad6b0...491

Skrevet

Jeg har ei jente som er født i februar, og hun var så lei seg fordi hun aldri fikk ha hagefest med vannballonger osv. Så 8-års dagen hennes ble i slutten av mai, i hagen :)

 

Anonymkode: bd0f5...48e

Skrevet

Takk for innspill. Da kjører vi på :)

Vi forsøker å få det til tidlig i januar hvert år, men denne gangen var det vanskelig. Og så lenge ikke han syns det er kjipt så er det jo greit..

HI

Anonymkode: eb771...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...