Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Vi gar en gutt som fyller år i juleferien. Han har feiret med familien, men skal ha klassebursdag. Det går slag i slag i starten av året nå, og vi får ikke feiret før i februar. Det er helt greit for han, men er det veldig rart å feire så lenge etter? Vi hadde klart å ta en liten feiring med nærmeste venner før februar, men han vil gjerne invitere hele klassen. Jeg syns også at det er fint å få invitert alle, da jeg merker at mange har sluttet med det (6. klasse). Både for klassemiljøet, men også forsider kanskje er en og annen som ikke har blitt invitert i så mange bursdager mår det har blitt mindre av «invitere alle» bursdagene.. Hva tenker dere? Anonymkode: eb771...37c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Synes ikke det er noe problem i det hele tatt, kjør på Anonymkode: b9c6a...298
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Det går helt fint. Jeg har bursdag i slutten av juli, og det ene året feiret jeg klassebursdag rett etter påske! 😅 Anonymkode: 755cc...2ad
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #4 Skrevet 14. januar 2019 Jeg har bursdag i juli og feiret enten før skolen sluttet eller etter skolen starter opp igjen Anonymkode: b8451...03c
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #5 Skrevet 14. januar 2019 Hvorfor det? Har en som insisterte på hageparty jeg, bursdag rett før jul. Vi tyvstarta den bursdagen en god del for å si det slik Anonymkode: 952fb...935
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #6 Skrevet 14. januar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi gar en gutt som fyller år i juleferien. Han har feiret med familien, men skal ha klassebursdag. Det går slag i slag i starten av året nå, og vi får ikke feiret før i februar. Det er helt greit for han, men er det veldig rart å feire så lenge etter? Vi hadde klart å ta en liten feiring med nærmeste venner før februar, men han vil gjerne invitere hele klassen. Jeg syns også at det er fint å få invitert alle, da jeg merker at mange har sluttet med det (6. klasse). Både for klassemiljøet, men også forsider kanskje er en og annen som ikke har blitt invitert i så mange bursdager mår det har blitt mindre av «invitere alle» bursdagene.. Hva tenker dere? Anonymkode: eb771...37c Jeg har ei frøken som er født 28. desember, hun ble i 11 nå. Vi hadde hennes klassebursdag i går og det er det vi synes er passe. Jeg prøver å ikke la det gå lengre enn dette. Anonymkode: 4ec8a...8f1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #7 Skrevet 14. januar 2019 Null problem. Barna blir jo bare glade for å bli bedt i bursdag, og er barna glade, så er vi glade. Anonymkode: ad6b0...491
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #8 Skrevet 14. januar 2019 Jeg har ei jente som er født i februar, og hun var så lei seg fordi hun aldri fikk ha hagefest med vannballonger osv. Så 8-års dagen hennes ble i slutten av mai, i hagen Anonymkode: bd0f5...48e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #9 Skrevet 14. januar 2019 Takk for innspill. Da kjører vi på Vi forsøker å få det til tidlig i januar hvert år, men denne gangen var det vanskelig. Og så lenge ikke han syns det er kjipt så er det jo greit.. HI Anonymkode: eb771...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå