Gå til innhold

allerede brukt 4!! sykt barn dager hver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har minstemor på tre år fått vannkopper!!! 

Hvordan skal dette gå😆🧐🎉

Anonymkode: b5d81...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fort gå bra. Huska et år, da brukte eg 8 sykt barn dager i januar og februar. Resten av året holdt dei seg friske. 😀

Anonymkode: 88ca0...0c6

Skrevet

Oioioi uff her var fet full snufsing, tett nese og hosting. Så kommer nok! Ååå som jeg elsker det første barnehage året!

Anonymkode: 8c39f...c63

Skrevet

Det er ikke sånn at du mister retten til å være hjemme med sykt barn om du har vært hjemme med det i 10 dager. Det er bare at du ikke kan få betalt fra arbeidsgiver utover de dagene. Du kan da søke nav om omsorgspenger i stedet.

Anonymkode: a81c2...917

Skrevet

Jeg hadde 5 permisjon uten lønn dager i høst. Mannen likeså..    var tom for sykedager i august. Og begge fikk vannkopper og oppkast senere...

Anonymkode: 224a5...907

Skrevet

Pleier ungene deres å være så mye syke? Hvis de har kro fiske sykdomer kan de få ekstra dager. Hvis de bare blir syke hele tiden tror jeg dere bør sjekke om det er noe galt med immunforsvaret, kostholdet eller deres vurdering av hvor grensen for "syk" går. 20 sykedager, på hverdager, på et år er veldig mye. Mine har aldri vært i nærheten av å bruke opp dagene.

Jeg forstår jo at barn av og til får noe som tar 2 uker, slik deres har fått, men det er ingen grunn til å tro det blir noe særlig mer i år.

Anonymkode: cead3...ccc

Skrevet

Mange nyrebekkenbetennelser har vi slitt med til nå. 

Men kan vi få utvidet sykedagene pga d,?

Anonymkode: b5d81...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...