Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Når jeg virkelig skal slappe av en dag i helgen, så blir jeg så veeeeldig slapp og lat og trøtt og energiløs at det er helt sykt. I går var en sånn dag. Visste at dagen i dag ble det full fres på oss alle da programmet for søndager som regel er stappfullt hos oss. Vi så filmer, hadde sen middag og sånn utenom å rydde tallerkner og glass, lage enkle måltider, så halvsov vi på sofaen en hel dag. I dag med fullt program 08-14 og 16-18.30, så har jeg vasket alle klær, skiftet på senger, gått tur, ryddet og vasket huset og hengt opp nye gardiner. - altså får jeg gjort 1000 fler ting på en dag som egentlig er full fres enn på en dag det ikke skjer noe. Fler som er sånn? Anonymkode: 6c892...7ba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg liker å bruke tiden min effektivt: - slappe av når jeg skal slappe av - jobbe når jeg skal jobbe Hvis jeg roter sammen de to blir det jo aldri noe avslapning. Anonymkode: 21ee4...bdf
Valkyriemamma Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Eg er heilt lik! 😄 Når eg MÅ bruke energi, får eg mykje. Då får eg ånda over meg, og blir ferdig med alt som skal gjerast! Har eg ingen planer, blir eg ofte liggande på sofaen heile dagen, sjølv om kleshaugen er større enn Mt. Everest! 😅
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Jepp. Samme her 😊 Anonymkode: 6f43b...0a8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Samme her. Merker det på jobb også, supertravle dager gjøres ting mye mer effektivt enn ellers. Men hadde ikke orket å gjort så mye hver dag. Anonymkode: ff558...e33
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Får mye gjort når jeg først er i siget, ja. Anonymkode: 8d107...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå