Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Det er en liten jente og jeg aner ikke hva jeg skal gi. Anonymkode: c94e5...464
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg kjøpte 3 flotte barnebøker: Hakkebakkeskogen, Folk og røvere i Kardemommeby og Karius og Baktus 🙂, gaven ble veldig godt mottatt og dåpsbarnet er nå 5 år å veldig glad i bøkene 🙂. Anonymkode: 85009...3cc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Stort smykkeskrin, til ekte smykker. Jentene mine fikk det og de kommer nok til å følge dem videre i livet. Smykkeskrin til barnerommet, med ballerina i. Servise med navn, eller noe lignende. Blir brukt hver eneste dag til langt opp i barneskolen. Bestikk til barn, som tåler oppvaskmaskin (rustfritt stål) Ståltermos, blir brukt på tur hele barndommen. Du kan gravere navn på. Tursekk i barnestørrelse Pledd i barnestørrelse, f.eks rørospledd. Anonymkode: 7abc7...c06
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Ryggsekk med termos, drikkeflaske og matboks. Blafre sine produkter er veldig fine. Rørospledd Smykkeskrin, smykker og armbånd er flotte gaver, men vår jente fikk veldig mye av dette, så vi satt veldig stor pris på å få noen litt mer praktiske gaver også. Anonymkode: 0c687...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå