Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Ja eller Nei? Synes det er så vanskelig, da det er jente, og hennes søster fikk et smykke, et av 10. så vil heller gi penger Anonymkode: d81ea...ee1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Helt greit, men regn med at foreldrene bruker dem på noe barnet trenger eller at de forsvinner i det store sluket. Anonymkode: 658b1...fe4
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 9 minutes ago, Anonym bruker said: Helt greit, men regn med at foreldrene bruker dem på noe barnet trenger eller at de forsvinner i det store sluket. Anonymkode: 658b1...fe4 de bruker det på noe av det barnet trenger Anonymkode: d81ea...ee1
Valkyriemamma Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Spør om de har oppretta konto til barnet. Det har vi, og vi overførte alle pengene vi fekk. Jenta vår er 7mnd og har meir penger enn meg! 💸 Dei skal ho få når ho blir 18. 😊
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 7 minutes ago, Valkyriemamma said: Spør om de har oppretta konto til barnet. Det har vi, og vi overførte alle pengene vi fekk. Jenta vår er 7mnd og har meir penger enn meg! 💸 Dei skal ho få når ho blir 18. 😊 Ja hun har en konto akkurat som sønnen her det da, han har mye mer enn meg Anonymkode: d81ea...ee1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Be de sette det inn på sparekonto 😊 Anonymkode: 6fe12...b22
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Spør foreldrene hva de ønsker til barnet da vel, kanskje er penger helt greit, men det kan jo også hende de har noen konkrete ønsker. Anonymkode: 74b09...f10
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 Begge mine fikk penger. De ble satt i fond alle sammen og kan tas ut av barna når de blir 18, eller jeg flytter de over til bsu-konto. Anonymkode: cd0e2...e43
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 Takk for svar. blir nok til at jeg gir penger Anonymkode: d81ea...ee1
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja eller Nei? Synes det er så vanskelig, da det er jente, og hennes søster fikk et smykke, et av 10. så vil heller gi penger Anonymkode: d81ea...ee1 La være. Det er bad taste. Dåp er ikke et spleiselag på studenthjemmet. Gi en fin barnebok. Anonymkode: 7c6c6...3ba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #11 Skrevet 13. januar 2019 Ja, det kan du gjøre. Men det er jo mye annet fint du kan gi i gave enn smykke da, f. eks barneservise eller en skikkelig tursekk til barn. Anonymkode: 5acb5...094
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #12 Skrevet 14. januar 2019 18 hours ago, Anonym bruker said: La være. Det er bad taste. Dåp er ikke et spleiselag på studenthjemmet. Gi en fin barnebok. Anonymkode: 7c6c6...3ba er ikke så enig i det. bedre foreldrene legger det i noe hun trenger,men vi får se lenge til søndag ennå Anonymkode: d81ea...ee1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #13 Skrevet 14. januar 2019 18 hours ago, Anonym bruker said: Ja, det kan du gjøre. Men det er jo mye annet fint du kan gi i gave enn smykke da, f. eks barneservise eller en skikkelig tursekk til barn. Anonymkode: 5acb5...094 de ønsker deg ikke barneservise da begge har mye fra sin egen barndom og tursekk får hun av besteforeldrene sine Anonymkode: d81ea...ee1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #14 Skrevet 14. januar 2019 Vi satte også penger fra dåp inn på barnets konto. Det kommer godt med i fremtiden! Anonymkode: efbb6...8f8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #15 Skrevet 14. januar 2019 Jeg ville ikke gitt penger. Det blir bare en dråpe i havet for fremtidige utgifter. En fin barnebok ville jeg kjøpt. Eller et bilde. Spørs jo hvor mye penger man vil legge i det Anonymkode: 939d8...e19
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #16 Skrevet 14. januar 2019 Bibel! Pengegave er tacky. Anonymkode: f88df...3a2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2019 #17 Skrevet 14. januar 2019 vi har bestemt oss for og lage sparekonto for henne, på min og min manns navn som hun får når hun er 18.. og kommer til og sette inn 2000 hver mnd Anonymkode: d81ea...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå