Gå til innhold

Jeg og hun som allerede er gift (lesbisk).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så forelsket i meg nå. Hun fortalte det til meg før helgen, da jeg prøvde å avslutte "greiene" vi har. 

Hva gjør jeg nå? 

Når vi begge er såpass forelsket, har det gått alt for langt...  

Anonymkode: 7f73d...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er så forelsket i meg nå. Hun fortalte det til meg før helgen, da jeg prøvde å avslutte "greiene" vi har. 

Hva gjør jeg nå? 

Sånn går det når dere er noen egoistiske idioter og leker med ilden

Anonymkode: 40393...46d

Skrevet

Hvis dere var voksne ville dere diskutert det dere imellom, fremfor å skrive hver deres tråder her på forumet.

Om du var moden ville du ryddet opp i det forholdet du er i før du går inn i noe nytt. Vær ærlig med den partneren du allerede har. Rydd opp og vær ærlig, spesielt hvis dere har barn.

Det er ikke slik at du er viljeløs og ikke kan la være å være utro.

Anonymkode: 70098...8af

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sånn går det når dere er noen egoistiske idioter og leker med ilden

Helt sant 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør jeg nå? 

Så først lager du skrytetråder her inne om hvordan du skal få ei gift dame til sengs og så ber du om råd om hva dere skal gjøre nå? Hva med å vise henne tråden du skrev her inne og så mister hun all respekt og følelser for deg!

Anonymkode: 29bed...8d6

Skrevet

Ligg unna. Dropp hele greia. Ha litt selvrespekt 

Anonymkode: e8b18...7d5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ligg unna. Dropp hele greia. Ha litt selvrespekt 

Anonymkode: e8b18...7d5

Var akkurat det jeg prøvde på i helgen, men hun kontaktet meg igjen. Da var det ikke jeg som tok kontakt.

Skrevet

Dere er meant to be. Akkurat som at dette kommer til å ende opp med drama og tårer. Men dere er altså like søppel begge to

Anonymkode: 38560...843

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så først lager du skrytetråder her inne om hvordan du skal få ei gift dame til sengs og så ber du om råd om hva dere skal gjøre nå? Hva med å vise henne tråden du skrev her inne og så mister hun all respekt og følelser for deg!

Anonymkode: 29bed...8d6

Min siste tråd var i november mnd. 

Kunne faktisk ønske at hun ikke var forelsket i meg nå ja. Er vanskelig. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dere er meant to be. Akkurat som at dette kommer til å ende opp med drama og tårer. Men dere er altså like søppel begge to

Kunne ønske jeg stoppet dette mye tidligere. 

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Kunne ønske jeg stoppet dette mye tidligere. 

Det er bare 17-åringer som kan jamre om hjertesmerte og manglende vilje slik du gjør.

Prøv å ikke såre for mange på veien. Særlig hvis det er barn inne i bildet 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare 17-åringer som kan jamre om hjertesmerte og manglende vilje slik du gjør.

Prøv å ikke såre for mange på veien. Særlig hvis det er barn inne i bildet 

Jeg prøvde å avslutte dette i helgen, men hun tok kontakt med meg igjen. Må vel si det èn siste gang til, for så å kutte all kontakt. Noe jeg prøvde på i helgen. 

Jeg har vært dum å latt dette gå for langt. Det bare ble slik. 

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg prøvde å avslutte dette i helgen, men hun tok kontakt med meg igjen. Må vel si det èn siste gang til, for så å kutte all kontakt. Noe jeg prøvde på i helgen. 

Du har jo tydeligvis verken vilje eller ryggrad, så du får vente og gjøre som hun vil

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo tydeligvis verken vilje eller ryggrad, så du får vente og gjøre som hun vil

Nei, vi kan ikke forsette. Det fungerer ikke. Hun har kone og barn, og da kan ikke hun være forelsket i meg. 

I helgen prøvde jeg å kutte dette ut, men hun kontakter meg igjen, noe jeg synes er meget merkelig... Når hun selv vet at vi ikke kan. 

Jeg ønsker ikke ha det slik. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vi kan ikke forsette. Det fungerer ikke. Hun har kone og barn, og da kan ikke hun være forelsket i meg. 

I helgen prøvde jeg å kutte dette ut, men hun kontakter meg igjen, noe jeg synes er meget merkelig... Når hun selv vet at vi ikke kan. 

Jeg ønsker ikke ha det slik. 

Nå kan du plutselig ikke være med henne? Før kunne du ikke holde deg unna henne! 🤔

Anonymkode: 3c664...f78

Skrevet

Du får fortelle henne at skal dere ha et forhold, må hun først gjøre det slutt med hun som hun er sammen med. Og hvis du var gift også?? (husker ikke helt), så må du også gjøre det slutt før dere kan ha et forhold.

Hvis dere er veldig forelsket i hverandre, og virkelig vil ha hverandre, så er det løsningen. 🙂

Anonymkode: a4fe5...982

Skrevet

Nå kan du plutselig ikke være med henne? Før kunne du ikke holde deg unna henne! 🤔

Anonymkode: 3c664...f78

Jeg er forelsket og teit. Hun er også forelsket. Hun klarer ikke akkurat tenke helt klart selv. Håper ikke hennes kone har merket noe på oppførselen hennes... 

Ja, vanskelig å holde seg unna, men jeg må det. Forstår heller ikke hvorfor henne tar kontakt på nytt egentlig. 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det ble ikke bare slik. Dette gjorde du med åpne øyne, og nå som hun viser interesse for deg, så er du blitt så jævla skinnhellig og lager tåelige unnskyldninger. At du ikke skammer deg noe så inni....

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det ble ikke bare slik. Dette gjorde du med åpne øyne, og nå som hun viser interesse for deg, så er du blitt så jævla skinnhellig og lager tåelige unnskyldninger. At du ikke skammer deg noe så inni....

Viser interesse? Hvordan da? 

Skrevet

Jeg synes det er godt å se at hun er så "lykkelig" når vi er sammen, samtidig som det er vondt, da jeg vet hun har barn og er gift. Hun ser selv at jeg også stråler, men jeg er singel. 

Skrevet

Jeg synes det er godt å se at hun er så "lykkelig" når vi er sammen, samtidig som det er vondt, da jeg vet hun har barn og er gift. Hun ser selv at jeg også stråler, men jeg er singel. 

Er en av grunnene til at jeg prøvde å avslutte i helgen. 

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får fortelle henne at skal dere ha et forhold, må hun først gjøre det slutt med hun som hun er sammen med. Og hvis du var gift også?? (husker ikke helt), så må du også gjøre det slutt før dere kan ha et forhold.

Hvis dere er veldig forelsket i hverandre, og virkelig vil ha hverandre, så er det løsningen. 🙂

Anonymkode: a4fe5...982

Jeg er singel og hun gift.

Vi er veldig forelsket i hverandre, noen som er litt dumt nå, egentlig. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er singel og hun gift.

Vi er veldig forelsket i hverandre, noen som er litt dumt nå, egentlig. 

Kan du ikke slutte med den her trollingen, finn i det minste på noe nytt

Skrevet

Dum og dummere. 

Det blir nok et fantastisk forhold 🙈

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke slutte med den her trollingen, finn i det minste på noe nytt

Hvorfor i all verden skulle dette være tull? 

Du behøver ikke kommentere hvis du ikke ønsker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...