Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Vi mistenker at ungene har barnemark, og ser det står anbefalt at man forsøker å ta litt teip i rompa på ungene og undersøke teipen for mark og egg, eller undersøkte rundt rumpehullet mens de sover 😂 Man herregud, man kan jo ikke gjøre det 😂😂😂 Er det noen som har ANDRE tips til hvordan man kan gjøre det? Anonymkode: 824e5...cda
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Gå på apoteket og kjøp medisiner til hele familien, de er reseptfri. Har ungene "vondt i rumpa" om kvelden er det ganske klassisk, bare å kjøpe så blir dere kvitt det. Trenger ikke undersøke noe mer eller gå til lege. Anonymkode: ed24b...a1f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Da gjør vi det 😂 Takk for svar. Anonymkode: 824e5...cda
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Spørs vel på alder på barna. Men jeg og mannen har undersøkt 3-åringen med lommelykt etter sengetid. Og ja, det er noe av det særeste vi har gjort (autokorrekt ville skrive søteste, hehe...definitivt ikke). Anonymkode: 4eee6...70b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spørs vel på alder på barna. Men jeg og mannen har undersøkt 3-åringen med lommelykt etter sengetid. Og ja, det er noe av det særeste vi har gjort (autokorrekt ville skrive søteste, hehe...definitivt ikke). Anonymkode: 4eee6...70b Det tror jeg dere på 😂 Hva om barnet hadde våknet? «Hva gjør du mamma?» *står der med lommelykten* «eh, nei, jo, nå skal du høre, pappa og jeg leter bare etter mark i rompa di». 😂 Anonymkode: 824e5...cda
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tror jeg dere på 😂 Hva om barnet hadde våknet? «Hva gjør du mamma?» *står der med lommelykten* «eh, nei, jo, nå skal du høre, pappa og jeg leter bare etter mark i rompa di». 😂 Anonymkode: 824e5...cda Jeg ser ikke problemet ved å bruke teip, men jeg ser ganske store problemer med å grave ungen i rumpa mens den sover! Hva er problemet ved å si til et barn som klager over kløe/vondt at man må få ta en kikk på rumpa, eventuelt at man skal ta en liten teipbit på? Er ikke akkurat snakk om duct tape! Jeg gjorde dette med mine barn, og det gikk helt fint. Akkurat som det gikk helt fint å ta tempen rektalt og å sette stikkpiller. Anonymkode: 5bde7...e8f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Hvorfor skal barnet sove? Det gir da mest mening å gjøre slikt når barnet er våken🤣 Anonymkode: 1ecd1...fd3
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 2 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor skal barnet sove? Det gir da mest mening å gjøre slikt når barnet er våken🤣 Anonymkode: 1ecd1...fd3 Fordi marken er mest aktiv i mørket. Anonymkode: 4eee6...70b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Spørs vel på alder på barna. Men jeg og mannen har undersøkt 3-åringen med lommelykt etter sengetid. Og ja, det er noe av det særeste vi har gjort (autokorrekt ville skrive søteste, hehe...definitivt ikke). Anonymkode: 4eee6...70b 🤣😂😆 Nå lo jeg høyt!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 Den gangen var hadde mark var det ikke noe tvil. Hele hufsa var full av kravlende mark😶 Antageligvis noe av det mest motbydeligste jeg har sett. Anonymkode: f172f...7ef
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #11 Skrevet 13. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi marken er mest aktiv i mørket. Anonymkode: 4eee6...70b Det er vel alltid mørkt i rumpa? Er en grunn til at det kalles "where the sun never shines". Anonymkode: 5bde7...e8f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #12 Skrevet 13. januar 2019 Når ungene klager på at det klør spør jeg om å få se i rompa, aldri vært noe problem. du trenger ikke tape. ser dem med blotte øye for å si det sånn........ Ungene synes ikke det er noe rart om jeg ser i rompa. Anonymkode: 4675d...f1b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gangen var hadde mark var det ikke noe tvil. Hele hufsa var full av kravlende mark😶 Antageligvis noe av det mest motbydeligste jeg har sett. Anonymkode: f172f...7ef Å fy ...... 😳🤮 Anonymkode: 6c2d5...dba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Skrevet 13. januar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi marken er mest aktiv i mørket. Anonymkode: 4eee6...70b Med mindre ungene dine har selvlysende rumpe, så er du good to go. Undersøk om kvelden før sengetid. Kan fint gjøres selv om barnet er våkent Anonymkode: 1ecd1...fd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå