Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 "Livet handler ikke om å vente til at stormen roer seg, det handler om å lære seg å danse i regnet." Anonymkode: 5beb0...810
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 At man ikke må gå å vente på lykken. Det var det første som slo meg når jeg leste dette. Anonymkode: e4bf7...a9e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 At man ikke kan vente til ditt eller datt, man må leve her og nå. Det er så mange som setter livet på vent, de skal begynne leve når de blir tynnere, friskere, får bedre råd eller hva det nå måtte være, men så går årene og de lever liksom ikke livet til fulle. Ingen liv er perfekte, man opplever en og annen nedtur, noen større enn andre, men vi må ikke glemme å leve, kose oss, le.... Anonymkode: f3526...127
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Legger i det at det er et utrolig dårlig formulert utsagn. Det man prøver å si er vel at man ikke kan leve livet ved å vente til ting blir bedre, men at man må gjøre noe bra ut av situasjonen slik den er akkurat nå. Men det er en dårlig setning som ikke gir mening. Regn og storm er to vidt forskjellige ting i mitt hode. Anonymkode: fc5c5...1ba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 At man må lære seg å takle motgang når den oppstår i stedet for å gjemme seg for den Anonymkode: 410d6...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: At man må lære seg å takle motgang når den oppstår i stedet for å gjemme seg for den Anonymkode: 410d6...4cd Denne. Anonymkode: c0538...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå