Gå til innhold

Hva legg dere i dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 "Livet handler ikke om å vente til at stormen roer seg, det handler om å lære seg å danse i regnet."

Anonymkode: 5beb0...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man ikke må gå å vente på lykken. Det var det første som slo meg når jeg leste dette.

Anonymkode: e4bf7...a9e

Skrevet

At man ikke kan vente til ditt eller datt, man må leve her og nå.

Det er så mange som setter livet på vent, de skal begynne leve når de blir tynnere, friskere, får bedre råd eller hva det nå måtte være, men så går årene og de lever liksom ikke livet til fulle. Ingen liv er perfekte, man opplever en og annen nedtur, noen større enn andre, men vi må ikke glemme å leve, kose oss, le....

Anonymkode: f3526...127

Skrevet

Legger i det at det er et utrolig dårlig formulert utsagn. Det man prøver å si er vel at man ikke kan leve livet ved å vente til ting blir bedre, men at man må gjøre noe bra ut av situasjonen slik den er akkurat nå. Men det er en dårlig setning som ikke gir mening. Regn og storm er to vidt forskjellige ting i mitt hode. 

Anonymkode: fc5c5...1ba

Skrevet

At man må lære seg å takle motgang når den oppstår i stedet for å gjemme seg for den

Anonymkode: 410d6...4cd

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At man må lære seg å takle motgang når den oppstår i stedet for å gjemme seg for den

Anonymkode: 410d6...4cd

Denne. 

Anonymkode: c0538...0bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...