Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Hei, jeg har et spørsmål angående å reise vekk fra hund. Hvis man eventuelt får en valp som er åtte uker den 0 mars. Er det da greit å dra på ferie i tre uker i juli? Har eventuelt planer om å få en valp i mars, men det kommer ann på om vi kan reise vekk i sommerferien. Anonymkode: 071c0...6ed
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Jeg ville ikke reist bort tre uker fra en så ung valp. Jeg ville valgt en ferie hvor vi kunne ha med valpen, eller bare vært borte en uke fra på sommeren. Anonymkode: 0139d...d2d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Hvis valpen ikke er viktigere enn at dere kan være hjemme en sommer, så burde dere vel ikke ha hund Anonymkode: 29672...d66
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 3 uker er lenge for en så ung hund, og egentlig er det vel lenge uansett. Hvor hadde dere planer om å ha hunden? Hvis dere for eksempel tenkte hundepensjonat, så er 3 uker altfor lenge. Hvis det er snakk om 3 uker hos venner/familie som hunden kjenner, så kan det gå. Men, ikke så ung. Anonymkode: b14d5...69e
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Jeg ville absolutt ikke reist tre uker fra en såpass liten valp, hvem skal i tilfelle passe den? Det er mye sosialisering og trening som gjøres egentlig hele første leveåret, så jeg ville lagt ferien til et sted hunden kan være med første året. Anonymkode: 48670...56b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Da må du finne en barnevakt som er med dere masse fra den kommer fremtil juli... en vennine måtte reise vekk fra sin 1 år gamle hund i 1 uke ( dødsfall ) og da bodde jeg hos henne med hunden men han kjente meg utrolig godt da han har vært med meg hver uke opptil fler ganger så dette gikk kjempefint for hunden Anonymkode: 647db...524
hedvigthomle Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du finne en barnevakt som er med dere masse fra den kommer fremtil juli... en vennine måtte reise vekk fra sin 1 år gamle hund i 1 uke ( dødsfall ) og da bodde jeg hos henne med hunden men han kjente meg utrolig godt da han har vært med meg hver uke opptil fler ganger så dette gikk kjempefint for hunden Anonymkode: 647db...524 Går det bra om det er besteforeldre som eventuelt møter den en-to ganger i uka?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #9 Skrevet 13. januar 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis valpen ikke er viktigere enn at dere kan være hjemme en sommer, så burde dere vel ikke ha hund Anonymkode: 29672...d66 Dette. Folk som liker reising bør ikke ha hund. Man må ta valg. Anonymkode: 59eb3...aaf
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #10 Skrevet 13. januar 2019 Hvis du har så vanskelig med prioriteringene dine alt nå bør du ikke ha hund. Nm Anonymkode: f6b9c...dfe
hedvigthomle Skrevet 13. januar 2019 #11 Skrevet 13. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Dette. Folk som liker reising bør ikke ha hund. Man må ta valg. Anonymkode: 59eb3...aaf Skulle eventuelt være siste lange reise før vi skulle slutte p.g.a bytte av jobb.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #12 Skrevet 13. januar 2019 Vi får en valp i februar, og jeg tenker at vinter- , påske- og sommerferien i år må vike. Vi må rett og slett gjøre ting som hunden må være med på. Til neste års sommerferie håper jeg vi kan sette den bort 1,5-2 uker. 3 uker er MYE, det høres ikke ut som at du bør få hund hvis du tar så lett på det.. Anonymkode: 0d92c...cbe
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. januar 2019 #13 Skrevet 13. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette. Folk som liker reising bør ikke ha hund. Man må ta valg. Anonymkode: 59eb3...aaf Vi liker veldig godt å reise, men tar med hunden. Vi har campingvogn, og er ofte i den + vi reiser til Kroatia med den om sommeren. Hunden er med. Ingen problem med å reise. Han elsker å være med på tur 😁 Vi reiser en sjelden gang med jobben til mannen på helgeturer. Da er hunden hos tidligere eier. (Vi overtok hunden når den var nesten 1 år.)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Skrevet 13. januar 2019 Selvsagt kan du reise fra en hund. Folk reiser fra barna sine i både helger, langhelger og ei uke når de er relativt små, så jeg ser ikke problemet. Har en katt jeg reiser fra 3 uker om sommeren Anonymkode: f2712...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå