Gå til innhold

Jeg er så trist.....😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har slitt i noen år nå.Vi har barn sammen og det er vell hovedgrunn til at vi enda er sammen.Han har i tillegg mye bagasje fra før noe som jeg takler mindre og mindre jo mer jeg ser hvor forskjelluge vi er...

Sex eksisterer nesten ikke, gir meg ingen nytelse....har ikke lyst å ta på han, synes rett og slett det er ekkelt.Jeg vet det høres frekt ut, men det er dessverre slikt..han er snill og alt det, men jeg har et «søskenforhold» til han. 

Noen som har hatt det likt?Jeg er redd for å bryte pga barn og hus, vil bli boende her med barna...😔Økonomisk skal jeg klare meg, men jeg klarer ikke ta en avgjørelse ang dette...jeg er trist hver dag pga manglende kjærlighet og begjær...han viser bare interesse om han vil ha sex, gir meg aldri kyss o.l....

Anonymkode: ea7cd...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ingen tips ❤Er likt her og, følger tråden 

Anonymkode: abf5a...022

Skrevet

Om dere er villig til å gi det en sjanse så ta kontakt til fvk for gratis hjelp.

Anonymkode: aec8c...2b1

Skrevet

Uff ja det er bare tungt, jeg er så ulykkelig.Føler jeg gjør alt for alle andre og tenker ikke på meg selv og hva jeg vil...skal man være ulykkelig sammen pga vi må holde sammen pga barna?

Skrevet

Fvk ja...hva gjør de egentlig der?tror ikke de kan få frem noen følelser igjen dessverre...jeg er så lei nå...

Skrevet

Hvis du kan klare deg økonomisk og dere har slitt i flere år, så er det kanskje best at dere går fra hverandre? Men ta en time på fvk og få noen å snakke med. Du kan jo gå alene og spørre om du kan snakke med dem om dette. Lykke til!

Anonymkode: f337d...0f6

Skrevet

Hvor mange år er barna ? Får dere to noen tid for dere selv? Reise ? Spise middag ute ? 

Anonymkode: c6abb...029

Skrevet

Barna er 3 og 10 år.Vi har aldri tid for oss selv, aldri....er aldri sammen på noe som helst, vi må gå hver for oss...

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og samboer har slitt i noen år nå.Vi har barn sammen og det er vell hovedgrunn til at vi enda er sammen.Han har i tillegg mye bagasje fra før noe som jeg takler mindre og mindre jo mer jeg ser hvor forskjelluge vi er...

Sex eksisterer nesten ikke, gir meg ingen nytelse....har ikke lyst å ta på han, synes rett og slett det er ekkelt.Jeg vet det høres frekt ut, men det er dessverre slikt..han er snill og alt det, men jeg har et «søskenforhold» til han. 

Noen som har hatt det likt?Jeg er redd for å bryte pga barn og hus, vil bli boende her med barna...😔Økonomisk skal jeg klare meg, men jeg klarer ikke ta en avgjørelse ang dette...jeg er trist hver dag pga manglende kjærlighet og begjær...han viser bare interesse om han vil ha sex, gir meg aldri kyss o.l....

Har vært i noe lignende, gjorde det slutt for et år siden og har ikke angret en dag. Vet ikke helt hva familievernkontoret skal bidra med i denne saken.

Anonymkode: af625...2eb

Skrevet

Gjorde det slutt av samme grunner?var du litt i tvil når dere avsluttet eller var du helt klar?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barna er 3 og 10 år.Vi har aldri tid for oss selv, aldri....er aldri sammen på noe som helst, vi må gå hver for oss...

Syns du gir opp for lett. Begyn å snakke samme  og begynn å date. Skaff barnevakt. Du kan angre , og da er det for seint. 

Anonymkode: c6abb...029

Skrevet

Jeg gir ikke opp lett...har virkelig kjempet i flere år!Han viser null interesse, kun hvis han vil ha sex....

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Økonomisk skal jeg klare meg, men jeg klarer ikke ta en avgjørelse ang dette...jeg er trist hver dag pga manglende kjærlighet og begjær...han viser bare interesse om han vil ha sex, gir meg aldri kyss o.l....

Hva er det du klager over - for lite berøring når du syns det er ekkelt å ta på ham?!

Anonymkode: 92854...6f7

• 2 uker senere...
Skrevet
På 13.1.2019 den 21.04, Anonym bruker skrev:

Gjorde det slutt av samme grunner?var du litt i tvil når dere avsluttet eller var du helt klar?

Jeg var mettet på tull og dermed veldig klar, kanskje ikke 100%, men ikke langt unna. I utgangspunktet  skulle vi ha en pause, men jeg fant ut at vi like gjerne bare kunne skjære gjennom og det er jeg glad for nå. 

Anonymkode: af625...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...