Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Bør den ikke avskaffes? Hvorfor er det lov å oute hvem som tjener mest, slik at tyver og kidnappere vet akkurat hvem de skal besøke!? Anonymkode: 40b51...142
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Mulig det finnes noen få som skjuler sin rikdom, ellers er vel det godt synlig på adresse, hus, biler, klær osv uansett Anonymkode: b5d03...3a2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mulig det finnes noen få som skjuler sin rikdom, ellers er vel det godt synlig på adresse, hus, biler, klær osv uansett Anonymkode: b5d03...3a2 Neida. Det behøver det ikke være. En her jeg bor har en formue på 40 millioner kroner. Bor i vanlig hus og ser heller shabby ut.. har kanskje litt dyrt interiør Anonymkode: 40b51...142
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Mulig det finnes noen få som skjuler sin rikdom, ellers er vel det godt synlig på adresse, hus, biler, klær osv uansett Anonymkode: b5d03...3a2 Ikke alltid. Jeg har bodd ganske nærme Einar Aas i snart 20 år, uten at jeg har visst om han, at han er rik eller at det befant seg en sånn eiendom i mitt nabolag. Jeg har sett mannen flere ganger, men hadde ingen aning om at han var rik. Det fant jeg først ut når det kom frem i nyhetene Anonymkode: af016...b4b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 I Norge har vi lang tradisjon for å forsøke å jekke ned de rike. Rik er et skjellsord. Å oute dem er en del av den driten du må regne med hvis du er rik Anonymkode: 8bfd4...d5b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida. Det behøver det ikke være. En her jeg bor har en formue på 40 millioner kroner. Bor i vanlig hus og ser heller shabby ut.. har kanskje litt dyrt interiør Anonymkode: 40b51...142 Nei, det må ikke! Men som oftest tror jeg en som er interesser i å finne en riking finner dem, med eller uten hjelp av listeføring. Søk på eiere av firmaer og hvor godt de går er jo en annen måte å gjette seg frem til hvem som kanskje har litt mer enn folk flest Anonymkode: b5d03...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå