Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #1 Skrevet 13. januar 2019 Obs litt for detaljert kanskje. Er Uke 38 i dag og som fleste andre tipper jeg, begynner jeg å bli så utålmodig, vil møte babyen min. Babyen er festet nå og jeg har hatt en del kynnere de siste få ukene. Idag hadde jeg skikkelig mageknipe og fikk skikkelig diare, håper virkelig det er ett tegn? Jeg har også lagt merke til litt slim hver dag i noen dager nå. Gjennomsiktig/hvit/gulaktig slim. Ikke blod i 😕 betyr det noe? Og mulig noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å få litt fortgang i det her? Det er ikke vits i å nevne lakserolje og avføringsmiddel for det er noe jeg ikke vil teste Anonymkode: 9d4cf...f6f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #2 Skrevet 13. januar 2019 Ha sex. Prostalgener i sæd virker modnende på livmorhals (det er samme virkestoff i modning spiller du får på sykehuset). Og orgasmen frigjør oxytocin som virker stimulerende på rier. -Dette er det eneste beviselig som kan fremskynde prosessen når kroppen er klar. Ellers så finnes det masse kjerringråd, men de valgte aldri jeg å følge. Ellers så gjelder det i ikke stresse. Kos deg. Oxytocin, "kjærlighetshormonet", fremmer fødsel. Adrenalin, "stresshormoner", hemmer rier. Lykke til Anonymkode: 3aa48...45c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Høres ut som om det nærmer seg. Kroppen din forbereder seg på fødsel. Tømmer tarmene, slimproppen har gått, barnets hode har festet seg. Prøv å slapp av så mye du kan, ha sex og prøv å ikke stress. Anonymkode: 9f7b2...6ea
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Det er jo tegn på at du begynner å bli klar, men hvor snart forestående det er kan jo ingen si. Ikke for å ta motet fra deg, men husk at du har enda tre gode uker igjen før du blir regnet som på overtid 🙈 Det er lettere sagt enn gjort, men prøv å nyt denne siste tiden. Sov når du vil, ta lange dusjer og stell godt med deg selv. Det kan bli en stund til neste gang. Lykke til, du er snart i mål uansett. Og sex kan sette ting i gang, mye kjekkere enn lakserolje. Anonymkode: 75bfc...e64
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 Min erfaring er at ingeting funker. Men, høres ut som det snart skjer hos deg basert på egen erfaring. Diaré og slimete utflod er sikkert tegn hos meg. Skjønner du er utålmodig, jeg gikk 10 dager over og var klar 14 dager før med første. Nummer to kom på termin. Anonymkode: 3296c...759
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #6 Skrevet 13. januar 2019 Å ha sex hjelper bare for å få åpning. To uker før fødselen min, fikk jeg vite at jeg hadde nesten 2 cm åpning. Da ville det ikke hjelpe med sex. Det er sæden som gjør noe, slik at mormunnen åpner seg. Alt anna er bare kjerringråd. Anonymkode: dadbf...1eb
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 Orgasme kan hjelpe jeg spiste kanelsnurrer og risgrøt med kanel for å få fortgang i min begge funka veldig bra var i uke 38 jeg og gikk 1 dag. Men jeg hadde da allerede hatt modningsrier og ville da barnet ut før nyttårsaften Anonymkode: bbd5d...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå