Gå til innhold

Hva er dette?


aoyt

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har siden starten av desember vært forkjølet og har gått og sjangla lenge, og fikk mensen som vanlig den 10’ende des. Og skal utifra utregninga mi ha fått mensen igjen den 9’ende januar. Men den første til tredje en sånn rar mellomblødning som jeg aldri pleier å ha. Den varte i bare tre dager og var brunt og kom ikke så mye heller, men tenkte det var mensen som kom men fikk ikke de samme symptomene som jeg pleier, vondt i lysken og i magen noen dager i forveien og var ikke like mye blod som kom og ikke varte den like lenge, pleier å fossblø i to dager så kommer det litt moderat i tre dager etterpå. Noen som veit hva det kan være? Har lest meg opp litt og er litt redd for at det er en festebløsning? Og er i så fall i dag 5 dager forsinket mens.

Håper dere kan hjelpe!

Endret av andyoyt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, First00 skrev:

Hvordan gikk det?? :)

Har ikke fått testet enda, skjedd litt mye i dag men oppdaterer i morgen 😁

Har i tillegg hatt veldig vondt i korsryggen i dag, og ubehageligheter og vondter i nedre del av magen og ut mot hoftene, så noe er jo på gang, og er aldri sånn føre shark week kommer, så er spent på testen 😅 

Endret av aoyt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tatt test? Venter i spenning 🙈

Anonymkode: b6bd2...f9e

Ja, den var negativ så nå veit jeg ikke helt hva som er gærent 😅 Men får ta en test til om et par dager og se om tante rød kommer eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, First00 skrev:

Noen får sen positiv test, så du får prøve igjen om noen dager om du ikke har fått mensen :)

Ja, har på en følelse at jeg i så fall er en av de, så blir spennende å se. Ingen tegn til mensen enda, men ryggsmertene, trøttheta og den melkehvite utfloden har holdt på nå i ei uke snart så hvis det fortsetter å være negative tester så blir det legebesøk ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To negative tester på morgenen i dag. Den øverste er rfsu og den nederste er strimmel fra normal. Blir virkelig ikke klok på denna kroppen 😂

73CDF375-8459-4B34-9A0A-D47C8235E19F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...