Gå til innhold

4åring presset hardt på magen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fireåringen min skulle bare hoppe på fanget mitt å kose når jeg lå på sofa. Hun hoppet rett på nederste del av magen min, og det ga et kraftig press og gjorde vondt.

har ikke fått noe blødning, men er litt øm og har stikkinger i skjede opp mot livmor. Blir litt bekymret, selv om jeg vet at babyen skal tåle en god del.

Mer heg hysterisk om jeg ringer føden for å høre? Er disse smertene innenfor normalen tro?

Anonymkode: db4f5...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvis det var snakk om et hopp, og ikke bare press, ville jeg definitivt ringt føden og bedt om å komme inn for en sjekk. Babyen ligger godt beskyttet og tåler en god del press, men støt mot magen som f eks fra fall skal alltid sjekkes. Et hopp på magen gir et støt mot magen på lik linje med et fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 13.06, Pobie skrev:

Hvis det var snakk om et hopp, og ikke bare press, ville jeg definitivt ringt føden og bedt om å komme inn for en sjekk. Babyen ligger godt beskyttet og tåler en god del press, men støt mot magen som f eks fra fall skal alltid sjekkes. Et hopp på magen gir et støt mot magen på lik linje med et fall.

Var inne på UL og alt så heldigvis fint ut :) 

Anonymkode: db4f5...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var inne på UL og alt så heldigvis fint ut :) 

Anonymkode: db4f5...19e

Godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...