Gå til innhold

Typen hennes er utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet om en mann som venter sitt første barn, jeg kjenner ikke partneren hans men disse er begge unge.

Partneren har vært utro med fler jenter på byen og flørtet med meg. 

Jeg og han lå sammen for over 1 år siden hvor jeg ble kjempe sint da jeg fant ut at han hadde kjæreste, One night stand... 

kuttet han helt ut men i romjula så fikk han nr av en felles bekjent og ringte å sa han hadde følelser for meg blabla. Jeg ble sint og bare la på.

så var jeg på byen for 1 uke siden hvor denne felles beskjente fortalte at venninna hennes hadde ligget med han hun også å at hans Kjæreste er gravid..... 

Jeg har funnet ut hva hun heter på Facebook, burde jeg skrive om de hendelsene jeg vet om eller burde jeg bare ligge langt unna? :( 

Anonymkode: 8415c...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest du bør gi beskjed.Vondt for henne nå men verre senere når hun får vite at mannen har vært utro lenge.

Anonymkode: 0c04c...5a4

Skrevet

Klarer du finne ut hvem hennes venner er? Kanskje du kan si det til en av de? Jeg tenker at det kanskje ikke er så lurt å komme fra en fremmed nå som hun er gravid, pga hormonene kan virkelig kødde det til for noen. Men finner du det ikke ut, ville jeg ha sagt det, så fort som mulig. 

Anonymkode: 90c98...4e4

Skrevet

Når du ikke kjenner henne så holder du deg selvsagt unna. Det er ikke din sak. 

Anonymkode: 4af23...3c8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du finne ut hvem hennes venner er? Kanskje du kan si det til en av de? Jeg tenker at det kanskje ikke er så lurt å komme fra en fremmed nå som hun er gravid, pga hormonene kan virkelig kødde det til for noen. Men finner du det ikke ut, ville jeg ha sagt det, så fort som mulig. 

Enig. Evt familie. Faren for at hun får vite det er stor, bedre at hun får høre det fra noen som er glad i henne enn en fremmed.

Anonymkode: 0fb88...d31

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står at vi har en felles venn på Facebook så jeg kan høre med han. 

HI

Anonymkode: 8415c...ac8

Skrevet

Ja si de til hun. For all del. Hvem fan vil være sammen med en utro drikksekk.

Anonymkode: 20cad...727

Skrevet

Hold deg unna.

Anonymkode: ea4be...ef0

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når du ikke kjenner henne så holder du deg selvsagt unna. Det er ikke din sak. 

Anonymkode: 4af23...3c8

Han er utro mot en gravid dame! Han kan smitte henne med forskjellige kjønnssykdommer som igjen kan skade babyen. Selvsagt skal hun fortelle det til dama! Hva om babyen blir smittet med HIV pga farens utroskap!

Anonymkode: 8a7ac...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...