Gå til innhold

Er dette for dumt og kontrollerende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt samboeren i løgn flere ganger om hvor han er på kveld og natt, og nå sitter jeg hjemme med en dårlig følelse igjen. Han har slått på det kartet på Snap som viser hvor han er, for å vise meg at han har sluttet med det han drev med før, men nå har han tatt det bort, og jeg har lyst å be om en snap fra han..Jeg hater å føle og tenke slik, men tilliten er tynnslitt og det vet han, og nå har jeg da hengt meg opp i dette, for jeg føler så sterkt at han ikke er der han sier han er..

Og ja, ingen hadde giddet å være sammen med verken en som meg eller en som han, men for øyeblikket er vi altså det.. Skal jeg bare droppe det? Å be om en snap? Er jeg bare tragisk og kontrollerende da?

Anonymkode: 58655...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du forklare til han at du har en dårlig følelse? Da kan du be om snap. Hvis han viser å være der han sier han er, kan du vise takknemlighet for at han roet de dårlige følelsene dine.

Anonymkode: b318e...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring han? Da burde du kanskje høre litt om hvor han evt er ?. Send han først en snap også ser du om han svarer blabla å så kan du be om å få en tilbake :) også ville jeg spurt hvorfor han har skrudd dette av.... 

Anonymkode: 636c0...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har sendt snap og mld, men får ikke Snap i retur..

Anonymkode: 58655...93b

Hvor skal han være da? Forventer du å få svar halv 3 på natta?

Anonymkode: f9a8a...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor skal han være da? Forventer du å få svar halv 3 på natta?

Anonymkode: f9a8a...287

Ute på byn, men tror ikke han er der.. 

Anonymkode: 58655...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor han har løyet om hvor han er er jo vesentlig. Er det fordi han føler at du er mistenksom, sjalu og kontrollerende, og han lyver om uskyldige ting for å unngå konfrontasjon? Eller har han løyet fordi han har vært med andre? Vært utro, eller ligger rundt? 

Jeg kan fint lyve til mannen min når han spør om jeg har tømt lofilter i tørketrommelen, om jeg har skyllet plasten godt nok før sortering, sjekket at spylearmen i oppvaskmaskinen går godt nok rundt, om jeg har sittet sammen med ungene og leksene og om jeg har gitt katten nytt vann. Alt allerede før han har kledd av seg skoene når han kommer hjem fra jobb... 

Anonymkode: 23e61...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på fester med folk han har lovet å ikke være, av flere grunner. Han kommer alltid hjem på morgenen, han lyver om hvilke damer det er der, utover natten lar han være å svare. Jeg vet ikke om han er utro nå, men han har vært det tidligere..Men han har lovet å være ærlig med hvem han er med, og om hvor han er, og nå tror jeg ikke at han er der han sier..

Så her er jeg da, får ikke sove, har mye uro i kroppen og har tusen tanker og fantasier om hva han driver med.. Jeg har ennå ikke fått svar på den siste mld min, som var for en time siden.

Anonymkode: 58655...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor han har løyet om hvor han er er jo vesentlig. Er det fordi han føler at du er mistenksom, sjalu og kontrollerende, og han lyver om uskyldige ting for å unngå konfrontasjon? Eller har han løyet fordi han har vært med andre? Vært utro, eller ligger rundt? 

Jeg kan fint lyve til mannen min når han spør om jeg har tømt lofilter i tørketrommelen, om jeg har skyllet plasten godt nok før sortering, sjekket at spylearmen i oppvaskmaskinen går godt nok rundt, om jeg har sittet sammen med ungene og leksene og om jeg har gitt katten nytt vann. Alt allerede før han har kledd av seg skoene når han kommer hjem fra jobb... 

Anonymkode: 23e61...efd

Er ikke det ett og det samme? 

Anonymkode: faa39...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er på fester med folk han har lovet å ikke være, av flere grunner. Han kommer alltid hjem på morgenen, han lyver om hvilke damer det er der, utover natten lar han være å svare. Jeg vet ikke om han er utro nå, men han har vært det tidligere..Men han har lovet å være ærlig med hvem han er med, og om hvor han er, og nå tror jeg ikke at han er der han sier..

Så her er jeg da, får ikke sove, har mye uro i kroppen og har tusen tanker og fantasier om hva han driver med.. Jeg har ennå ikke fått svar på den siste mld min, som var for en time siden.

Anonymkode: 58655...93b

Han er ikke verdig deg. Dropp ham.

Anonymkode: bc319...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor han har løyet om hvor han er er jo vesentlig. Er det fordi han føler at du er mistenksom, sjalu og kontrollerende, og han lyver om uskyldige ting for å unngå konfrontasjon? Eller har han løyet fordi han har vært med andre? Vært utro, eller ligger rundt? 

Jeg kan fint lyve til mannen min når han spør om jeg har tømt lofilter i tørketrommelen, om jeg har skyllet plasten godt nok før sortering, sjekket at spylearmen i oppvaskmaskinen går godt nok rundt, om jeg har sittet sammen med ungene og leksene og om jeg har gitt katten nytt vann. Alt allerede før han har kledd av seg skoene når han kommer hjem fra jobb... 

Anonymkode: 23e61...efd

DEN mannen er virkelig ikke god!

Anonymkode: 747df...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er sånn du ønsker å leve livet ditt? Men en som lyver til deg? Er du virkelig ikke verdt mer?

Anonymkode: d7f07...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du forstår at dette er hans måte å fortelle deg at han ikke respekterer og ikke elsker deg?

Anonymkode: 6f4b5...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...