Petra Prøvedukke Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Jeg tar svært gjerne i mot tips til reisemål for 16. - 19. mai, utenfor Norge. For kort tid til å reise til "syden", synes vi, men vi føler heller ikke noe behov for å overvære det lokale 17. maitoget.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2019 #3 Skrevet 12. januar 2019 Hvem reiser, alder på evt barn og hvilke interesser har dere? London - for museum, sightseeing og shopping Barcelona for by, strand, tapas og sightseeing Riga - kort reisevei, masse gode restauranter til rimelige priser, overkommelig størrelse for langhelg Anonymkode: c3bb9...b18
Petra Prøvedukke Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem reiser, alder på evt barn og hvilke interesser har dere? London - for museum, sightseeing og shopping Barcelona for by, strand, tapas og sightseeing Riga - kort reisevei, masse gode restauranter til rimelige priser, overkommelig størrelse for langhelg Anonymkode: c3bb9...b18 Mulig vi reiser alle fire, kanskje bare mor og datter i tenårene. Hvis det er snø igjen i fjellet, så ønsker far og sønn å gå på ski. Interesser er avslapning og god mat. Null behov for shopping. Endret 12. januar 2019 av Petra Prøvedukke
Valkyriemamma Skrevet 12. januar 2019 #5 Skrevet 12. januar 2019 9 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev: Mulig vi reiser alle fire, kanskje bare mor og datter i tenårene. Hvis det er snø igjen i fjellet, så ønsker far og sønn å gå på ski. Interesser er avslapning og god mat. Null behov for shopping. Er de interessert i Game of Thrones? Då ville eg tatt ho med til Dubrovnik! Gamlebyen der er FANTASTISK!! 😍
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 8 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev: Mulig vi reiser alle fire, kanskje bare mor og datter i tenårene. Hvis det er snø igjen i fjellet, så ønsker far og sønn å gå på ski. Interesser er avslapning og god mat. Null behov for shopping. Som sagt hadde Riga overraskende stort utvalg av spisesteder med høy standard, ble vanskelig å velge. Bodde sentralt med gangavstand til alt. Spahotell så vi booket tid den ene formiddagen til behandling og fasciliteter. København er alltid koselig synes jeg, Anonymkode: c3bb9...b18
Petra Prøvedukke Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2019 10 minutter siden, Valkyriemamma skrev: Er de interessert i Game of Thrones? Då ville eg tatt ho med til Dubrovnik! Gamlebyen der er FANTASTISK!! 😍 Absolutt ikke interessert i GoT. Likevel noteres Dubrovnik så absolutt på lista.
Petra Prøvedukke Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt hadde Riga overraskende stort utvalg av spisesteder med høy standard, ble vanskelig å velge. Bodde sentralt med gangavstand til alt. Spahotell så vi booket tid den ene formiddagen til behandling og fasciliteter. København er alltid koselig synes jeg, Anonymkode: c3bb9...b18 Riga havner på lista! Køben tror jeg ikke det blir denne gangen.
Petra Prøvedukke Skrevet 12. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem reiser, alder på evt barn og hvilke interesser har dere? London - for museum, sightseeing og shopping Barcelona for by, strand, tapas og sightseeing Riga - kort reisevei, masse gode restauranter til rimelige priser, overkommelig størrelse for langhelg Anonymkode: c3bb9...b18 London blir nok vel heftig for vår del. Barcelona blir for langt, Riga er interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå