Gå til innhold

Trenger reisetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar svært gjerne i mot tips til reisemål for 16. - 19. mai, utenfor Norge. For kort tid til å reise til "syden", synes vi, men vi føler heller ikke noe behov for å overvære det lokale 17. maitoget. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem reiser, alder på evt barn og hvilke interesser har dere? 

London - for museum, sightseeing og shopping

Barcelona for by, strand, tapas og sightseeing

Riga - kort reisevei, masse gode restauranter til rimelige priser, overkommelig størrelse for langhelg

Anonymkode: c3bb9...b18

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Riga - kort reisevei, masse gode restauranter til rimelige priser, overkommelig størrelse for langhelg

Mulig vi reiser alle fire, kanskje bare mor og datter i tenårene. Hvis det er snø igjen i fjellet, så ønsker far og sønn å gå på ski. 

Interesser er avslapning og god mat. Null behov for shopping. 

Endret av Petra Prøvedukke
Skrevet
9 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev:

Mulig vi reiser alle fire, kanskje bare mor og datter i tenårene. Hvis det er snø igjen i fjellet, så ønsker far og sønn å gå på ski. 

Er de interessert i Game of Thrones? Då ville eg tatt ho med til Dubrovnik! Gamlebyen der er FANTASTISK!! 😍

Skrevet
8 minutter siden, Petra Prøvedukke skrev:

Som sagt hadde Riga overraskende stort utvalg av spisesteder med høy standard, ble vanskelig å velge. Bodde sentralt med gangavstand til alt. Spahotell så vi booket tid den ene formiddagen til behandling og fasciliteter. 

København er alltid koselig synes jeg, 

Skrevet
10 minutter siden, Valkyriemamma skrev:

Er de interessert i Game of Thrones? Då ville eg tatt ho med til Dubrovnik! Gamlebyen der er FANTASTISK!! 😍

Absolutt ikke interessert i GoT. Likevel noteres Dubrovnik så absolutt på lista. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt hadde Riga overraskende stort utvalg av spisesteder med høy standard, ble vanskelig å velge. Bodde sentralt med gangavstand til alt. Spahotell så vi booket tid den ene formiddagen til behandling og fasciliteter. 

København er alltid koselig synes jeg, 

Riga havner på lista! 

Køben tror jeg ikke det blir denne gangen. 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

London blir nok vel heftig for vår del. Barcelona blir for langt, Riga er interessant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...