Anonym bruker Skrevet 12. januar 2019 #1 Skrevet 12. januar 2019 Tok inn 500g etter fødsel for 3 år siden. Er nå gravid igjen å er redd puppene skal eksplodere eller revne/sprekke.. Er der fysisk mulig ? Anonymkode: b1247...b7a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2019 #2 Skrevet 12. januar 2019 Brystproteser kan sprekke, ja. Anonymkode: 709b2...27c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #3 Skrevet 13. januar 2019 Nei, du kan ende opp med en haug av strekkmerker. Men 500 er mye ja, det kan bli lite plass til melk, så brystspreng kan du oppleve som kraftigere enn normalt og det kan bli vanskelig å fullamme lenge siden du har så store proteser. Har 260 her og fullammet lenge, så det KAN gå fint også altså. Men jeg hadde jo plass til mer. Anonymkode: 3df5e...d50
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #4 Skrevet 13. januar 2019 Selve puppen sprenger ikke, men masse strekkmerker kan du få. Anonymkode: 064de...dfc
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2019 #5 Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, du kan ende opp med en haug av strekkmerker. Men 500 er mye ja, det kan bli lite plass til melk, så brystspreng kan du oppleve som kraftigere enn normalt og det kan bli vanskelig å fullamme lenge siden du har så store proteser. Har 260 her og fullammet lenge, så det KAN gå fint også altså. Men jeg hadde jo plass til mer. Anonymkode: 3df5e...d50 Jeg tror kanskje det er plass siden jeg tok mye mindre implanter enn det det var plass til, planen var aldri amme med silikon men jeg rakk ikke ta dem ut før jeg ble gravid igjen. HI Anonymkode: b1247...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå