Gå til innhold

Overnatting Legoland


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har bodd i hytter på Legoland holidays village eller hva det heter? 

Noe annet å anbefale for en liten uke? 2 barn og 2 voksne. 

Anonymkode: c14da...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vore der utanom sommarsesongen, og har budd på Lalandia.  Det er greie hytter, og fri inngang i det store badelandet er inkluldert i leiga, noko som ellers hadde kosta ein del hundrelappar. Har høyrt at det er ein god del dyrare i skulens sommarferie.  Holidays village har vi ikkje prøvd, men det ligg like ved Lalandia og legoland, trur eg.

Ellers vil vi anbefale å sette av god tid til Lego House i Billund, som åpna for litt over eit år sidan.  Vi var der ein heil dag i haustferien, og fekk testa kreativiteten til både små og store.  Ei uventa bra oppleving, sjølv om vi hadde lese mykje god omtale på Tripadvisor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på lalandia oppgraderte slik at vi fikk fri tilgang til Legoland og Giveskud zoo i tillegg til badelandet. Da kunne vi gå i mellom slik vi ville. Var der en uke. 

Anonymkode: ca507...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hvis du skal være der i en hel uke,ville jeg satset på lalandia så dere har flere ting å gjøre.det er midt uti ingenting.er bare legoland og lalandia.anbefaler en liten runde i givskud zoo det var en koselig park.

Anonymkode: 057fe...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lalandia koster vel litt mer, men ungene synes definitivt det er verdt det. Mye å gjøre inne i "hovedhuset" der, og badelandet topper hele oppholdet.

Vi har vært der ca annenhvert år, ungene maser om å reise tilbake, og da til Lalandia.

Anonymkode: dda14...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der for 3-4 år siden. Bodde på piratværelse, var det som var rimeligst da, og helt greit. Hotellrom det da, men felles kjøkken bare et par dører bortenfor. Vi var bare der et par netter. Hotellfrokost på restauranten i nærheten.

Var 1 rom med sovesofa og køyeseng.

Kan godt anbefale det for 2 voksne og 2 barn. Man er jo ikke så mye på rommet uansett, så for vår del spilte det liten rolle at det kun var 1 rom. Er jo stortsett fint vær ute om sommeren.

Anonymkode: 2cadc...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er bad eller do i hyttene, så hvis det stemmer må dere vurdere om dere orker det i en uke. Vi har bodd på rom der og det var ok for 3 netter. Skulle vi blir der en uke hadde jeg heller valgt lalandia. Vi har bodd der tidligere og det er det fantastisk. 

Og som en annen skriver lengre opp, beregn god tid til Lego house, fantastisk sted! Det var tilfeldig at vi havnet der og det eneste som var dumt, var at vi ikke hadde lengre tid. 

Anonymkode: 26a46...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...