Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 På skattekort er det to trekk typer, tabellkort hvor det oppgis hvilken tabell man skal skattes med og prosent trekk hvor det står oppført en prosent. Dette prosenttrekket tar det hensyn til trinnskatten? På min vanlige lønn får jeg tabelltrekk, men kommer til å jobbe en del overtid den nærmeste tiden og av overtiden blir det trukket prosent trekket. Har justert skattekortet min for å ta hensyn til denne overtiden. Men tar dette prosenttrekket hensyn til trinnskatten eller bør jeg sette av penger til en eventuell baksmell neste år? Anonymkode: 2ddfb...262
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Det trekkes altid prosent skatt av overtid. Prosent trekket er større enn tabelltrekket så det bør ikke være nødvendig for deg å sette av penger til baksmell neste år. Anonymkode: 87fbf...399
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det trekkes altid prosent skatt av overtid. Prosent trekket er større enn tabelltrekket så det bør ikke være nødvendig for deg å sette av penger til baksmell neste år. Anonymkode: 87fbf...399 Tusen takk for svar Anonymkode: 2ddfb...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå