Gå til innhold

Nå vet jeg hva som irriterer meg mest av alt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på legekontoret. Ungdommen som sitter ved siden av meg har beina i kors og dirrer med beina, dvinger med beina fram og tilbake, hvis dere skjønner. Jeg blir så stressa ! Alle andre glaner også. Tror det bare er en uvane. Men sykt irriterende ! Hun er sikkert bare nervøs, men jeg klarer ikke å slappe av. 😅

Anonymkode: aa4a0...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være ticks og tvangshandlinger også... Man vet ikke. Stakkar, ikke sikkert ungdommen syntes det er super stas når alle glaner heller. 

Vet du hva som irriterer meg mest av alt? Folk som tilsynelatende ikke evner å se ting i perspektiv, men kun er opptatt av hva noe gjør for seg 🤔😏

Anonymkode: 4205d...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sitter på legekontoret. Ungdommen som sitter ved siden av meg har beina i kors og dirrer med beina, dvinger med beina fram og tilbake, hvis dere skjønner. Jeg blir så stressa ! Alle andre glaner også. Tror det bare er en uvane. Men sykt irriterende ! Hun er sikkert bare nervøs, men jeg klarer ikke å slappe av. 😅

Anonymkode: aa4a0...55f

Hvordan er det mulig å bli så stressa av det.

Anonymkode: c2227...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit du er hi. Flytt deg selv da. La være å se. 

Vær takknemlig for at mennesker har et legekontor de kan dra til, hvis de har behov for hjelp. 

 

Anonymkode: e3088...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hvis du ikke klarer å ha raushet med ungdom som skal til legen er du faen meg navlebeskuende. Hva blir det neste, du irriterer deg over folk som gråter på sykehus?

Anonymkode: 4ce80...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste tiden her inne har jeg blitt helt sjokkert over hva folk irriterer seg over

Anonymkode: 2e51f...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, man irriterer seg da ikke over en tydelig nervøs ungdom på venteværelset hos legen.....

Anonymkode: 8936b...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som dirrer i beina når vi sitter på samme rad på kinoen! 

Anonymkode: d6f3d...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...