Gå til innhold

Hvorfor bruker brevet mitt så lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble postet på mandags morgen. Personen som sendte det var inne på postkontoret og frankert det og leverte det fra seg i luken hos ‘postmannen’. Det har enda ikke kommet frem til meg. 

På posten sin hjemmeside så står det at brev skal bruke 2 dager. Noen idé på hvorfor det tar sånn tid? Jeg har ringt posten, de visste ikke. 

Anonymkode: cce6b...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har de nok tullet det bort eller levert det feil. Jeg fikk en pakke i går som ble sendt på mandagsmorgen. 

Anonymkode: 64f00...da6

Skrevet

Ting kan ta tid med posten, har opplevd opptil flere ganger at brev har blitt sendt til feil sentral og må sendes tilbake osv. 

Et vanlig brev kan fort ta en uke....

Anonymkode: 3aea6...6aa

Skrevet

Slik går det når posten har trappet ned på dager de leverer post og har sentralisert, det går utover oss selv om de sier det ikke skal det. Min datter og min mor sender kort til hverandre, det er vist rasende morsomt å gjøre slik de gjorde i steinalderen. Det tar nok også like lang tid som det gjorde i steinaleren. Det er kun 4mil mellom oss, men det har tatt to uker før ett brev kommer frem flere ganger. En gang sendte hun åtte kort på samme dag, de kom frem ulike dager fra 4-14dager, det var ganske så imponerende (når det ikke er noe viktig så er det morsomt, men egentlig så er det helt tragisk og hvettfall når en vet posten prøver å få lov til å kutte ut to dager til de skal levere post)

Anonymkode: 44051...be9

Skrevet

Her har jeg opplevd alt fra å få ting dagen etter at det ble sendt til flere uker etter. 

Regninger har jeg fått etter betalingsfristen har gått ut, møteinnkallinger etter at møtene har vært. Verste var nok en pakke som ble sendt som brev, den brukte så mange uker at både vi og avsender regnet hele pakken som tapt.  (Og med det lærte å aldri sende pakker som brev igjen!) 

Posten er helt håpløs blitt! 

Anonymkode: f974d...e43

Skrevet

Det er ikke todagersgaranti lenger. Nå heter det 3 til 5 dager.

Anonymkode: 780f9...b22

Skrevet

En uke er dessverre ikke unormalt nå. 

Anonymkode: 0a863...e5f

Skrevet

Det er helt tragisk i tilleggs så sendes det mye færre brev en før. Utrolig st brev og pakker bruker dobbelt så lang tid som for 20 år siden!!

Anonymkode: 99dcd...656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...