Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Jeg jobber i kommunen, i miljøtjenesten. Er ansatt i en nyoppstartet base. Når det er rolig hos oss, blir vi sendt for å jobbe i andre baser. Uten videre opplæring.... Kjenner ikke de ansatte og brukere der. Dette er skikkelig ubehagelig, da jobbsituasjonen blir veldig usikker. Jeg er en voksen dame som liker å ta i et tak og har alltid likt nye utfordringer.Men dette gjør at jeg nå gruer meg skikkelig for å gå på jobb. Er det virkelig slik? At når man jobber i kommunen kan de bare sette oss inn andre plasser det trengs? Sjefen hos oss sier at det må vi bare finne oss i.... Og forventer dette av oss. Anonymkode: 9c588...cc7
Yellow Brick Road Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Ja, det kan godt tenkes at det er slik. Jeg er også ansatt i kommunen, og det betyr i kommunen, ikke akkurat der jeg jobber. Så i teorien kan nok "kommunen" ringe meg og si at neste uke er det litt lite jobb hos dere, så du får dra til Hakkebakken skole i stede for. Synes det er lurt at de bruker egne folk i stede for vikarer utenfra.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 Kommer an på hva som står i kontrakten, men det er ikke uvanlig at man er ansatt som sånn og sånn innenfor slik og slik og kan disponeres fritt derunder. Anonymkode: 209e8...caf
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Hvis det står i din ansettelsesavtale at du jobber i kommunen så gjør du det. Men dersom du mener at arbeidsgiver gir deg oppgaver som krever opplæring må du selvsagt si ifra. Da må arbeidsgiver gi deg opplæring. Anonymkode: 3cb81...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå